Pobierz raport "Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym"
Technologie zbliżeniowe i mobilne, beacony, proximity marketing, dobre i złe praktyki – to wszystko znajdziecie w raporcie “Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” wydanym przez firmę Linteri.
– Idea powstania raportu narodziła się, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że marketerzy oraz inne osoby zainteresowane technologiami zbliżeniowymi często nie mają wystarczającej wiedzy jak wpleść tę technologię w swoją strategię marketingową lub jak można ją wykorzystać w komunikacji z klientami. Tak powstała seria artykułów opisujących jak w praktyce można wykorzystać takie rozwiązania, jak robią to inni na świecie oraz jakie korzyści można z tego czerpać – podaje Linteri.
Raport składa się z serii artykułów na temat wykorzystania technologii zbliżeniowych w m.in. centrach handlowych, restauracjach, muzeach, hotelach, podczas targów czy na stadionach. Znajdziemy tam nie tylko informacje o beaconach, ale także takie zagadnienia jak wykorzystanie Wi-Fi w marketingu, sposoby promocji aplikacji, przykłady wdrażania mobilnych technologii płatniczych, remarketing, retargeting. W części końcowej wymieniono główne trendy 2016 roku w marketingu mobilnym.
Raport powstał przy współpracy z Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polskiej Rady Centów Handlowych. Partnerem mediowym raportu jest serwis GoMobi.pl.
Do pobrania tutaj.
Komentarze:
Comments