Jutro premiera raportu “Wideo mobile 2016”

Łukasz Kłosowski

23-08-2016
Jutro premiera raportu “Wideo mobile 2016”

Tygodnie przygotowań, dedykowane badanie, kilkunastu ekspertów – wszystko to złożyło się na raport “Wideo mobile 2016”. Więcej już jutro. Powyżej okładka, a poniżej kilka cytatów wyciągniętych z komentarzy osób i firm biorących udział w tym projekcie.

Wideo staje się mobilne – jest to trend z przyszłości, który stał się teraźniejszością – Kalina Kalinowska, Insys.

Jeśli nasi znajomi oglądają coś i komentują dziś, to i my musimy to dziś zobaczyć. Wczorajszych dowcipów już nikt nie pamięta – Anna Kuropatwa, Havas Media Group.

Przyszłość wideo należy do mobile, a przyszłość mobile należy do wideo – Jarosław Śliżewski, Gazeta.pl.

Od kilku lat możemy obserwować dynamiczny rozwój rynku wideo. Jednym z kluczowych jego segmentów jest wideo online – najszybciej rosnący i przynoszący duże zyski – Onet.

Wideo mobile ma ogromny zasięg i nie jest medium towarzyszącym. Jest oglądane z wyboru, długo i z pełną uwagą – Kamil Bolek, LifeTube.

Wideo mobilne ma się świetnie, a będzie jeszcze lepiej! – Agnieszka Maciaszek, Interia.

Filmowe materiały marketingowe powinny być dostosowane do zmieniających się nawyków odbiorców i warunków, w jakich są oglądane – Dominika Mrowińska-Bolka, SkyConcept.

Wideo 360 wykorzystywane jest w kampaniach skierowanych na konsumenta, ale też na rynek B2B. Nie można przechodzić obok tych trendów obojętnie – Tomasz Ogrodzki, SkyConcept.

Badanie poprzedzające raport „Wideo mobile 2016” zostało przeprowadzone na próbie 1120 osób powyżej 15 roku życia. Struktura próby była zgodna ze strukturą internautów w Polsce pod względem płci, wieku i miejsca zamieszkania. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18 – 26 lipca 2016 roku przez agencję badawczą Mobile Institute.

Zmierzone w nim zostały kluczowe parametry dla polskiego rynku, między innymi penetracja wideo mobile, konsumpcja wideo mobile, zastosowanie urządzeń, dostępność technologii, postawy behawioralne użytkowników, zakres konsumowanych treści i wiele innych.

Komentarze:

Comments

comments