Kupiec z reklamą mobilną konkursu

Łukasz Kłosowski

19-09-2012
Kupiec z reklamą mobilną konkursu

Kupiec wspiera komunikację konkursu “Co Ty wiesz o ryżu?!” w aplikacji mobilnej “Listonic”. Do wygrania jest m.in. 8-dniowa wycieczka do Indii. Zachęta do udziału w konkursie wyświetla się pod listą zakupów.

To kolejna kampania wykorzystująca “Listonic” jako medium do przekazu komunikatu związanego z promocją konsumencką (więcej pod tym linkiem). Kontekst wyświetlania reklamy w aplikacji oraz precyzyjne dotarcie do grupy docelowej przekłada się na wysoką efektywność. Reklama wyświetla się podczas robienia zakupów w miejscu sprzedaży.

Aby wziąć udział w konkursie “Co Ty wiesz o ryżu?!” należy wyciąć trzy kody kreskowe z opakowań produktów marki Kupiec. Następnie trzeba wysłać je na adres organizatora wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe. Konkurs trwa do 10 października 2012 roku.

“Co Ty wiesz o ryżu?!” jest już drugim konkursem firmy Kupiec reklamowanym w aplikacji mobilnej “Listonic”. Wcześniej, także Nałęczowianka promowała loterię konsumencką przy listach zakupów. – Nałęczowianka osiągnęła czterokrotnie lepszy współczynnik klikalności (CTR – Click Through Rate) niż średnia dla kampanii mobilnych w innych aplikacjach – podaje Rafał Krzyżański, PR & marketing manager tej usługi.

Komentarze:

Comments

comments