Reklama oliwy Monini w aplikacji "Listonic"

Łukasz Kłosowski

26-06-2012
Reklama oliwy Monini w aplikacji "Listonic"

Monini Polska we współpracy z agencją marketingową LoboSystem rozpoczęła kampanię reklamową oliwy z oliwek przy mobilnej liście zakupów w “Listonic”. Integruje oficjalną stronę internetową dodając przyciski “Listonic” do przepisów i produktów.

Przy liście zakupów w aplikacji “Listonic” konsument zobaczy reklamę produktów marki Monini. Po kliknięciu w komunikat reklamowy użytkownicy smartfonów będą mogli jednym ruchem dodać oliwę tej firmy do swojej listy zakupów lub przejść do strony internetowej monini.pl i przejrzeć pozostałe produkty marki.

Monini zintegrowało też oficjalną stronę internetową z “Listonic”. Przyciski “zamień na listę zakupów” wyświetlają się pod przepisami kulinarnymi w serwisie marki. Kliknięcie w przycisk powoduje zapisanie składników z przepisu kulinarnego na liście zakupów dostępnej w systemie “Listonic”. Przyciski “Listonic” obecnie zainstalowane są na ponad 400 blogach i serwisach kulinarnych (http://przyciski.listonic.com).

Pod produktami prezentowanymi na stronie internetowej marki Monini znajdują się przyciski “dodaj do listy zakupów”. Kliknięcie w przycisk powoduje dodanie do listy zakupów w produktu marki wraz z interaktywnym zdjęciem.

Przycisk “dodaj do listy zakupów” umieszczony na stronach internetowych, banerach reklamowych czy folderach PDF umożliwia impulsywną reakcję konsumenta na komunikat reklamowy oraz szybkie zapisanie produktu na liście zakupów. Przyciski umieszczone są także na stronach internetowych z produktami takich marek jak Frosta czy Oshee.

Komentarze:

Comments

comments