Getin Mobile przechowuje paragony

Łukasz Kłosowski

20-02-2014
Getin Mobile przechowuje paragony

Bankowość mobilna Getin Mobile została wzbogacona o funkcję zbierania w magazynowania papierowych paragonów. Aplikacja Getin Noble Banku jako pierwsza wprowadza taką opcję.

Nowa funkcja pozwala na stworzenie elektronicznego archiwum paragonów, niezbędnych do złożenia reklamacji lub dokonania zwrotu towaru. Dzięki niej użytkownik nie musi martwić się zgubionym, wyblakłym lub zniszczonym paragonem papierowym. Wystarczy, że po zakupie zrobi zdjęcie otrzymanego rachunku i zapisze go w aplikacji Getin Mobile.

– Wprowadziliśmy już logowanie wężykiem, bez konieczności zapamiętywania loginu i hasła, czy też wygodne przelewy za pomocą QR kodów. W tym przypadku chcieliśmy zaoferować proste rozwiązanie kolejnej drobnej uciążliwości, jaką jest konieczność przechowywania paragonów – mówi Julia Kohman z departamentu marketingu Getin Noble Bank.

Na głównym ekranie Getin Mobile, który dzięki kafelkowemu interfejsowi można łatwo spersonalizować, pojawił się nowy kafelek z dwiema zakładkami. Jedna z nich służy do robienia zdjęć paragonów, druga umożliwia dostęp do archiwum. Można w nim wyszukać paragon, edytować jego opis, ręcznie przypisać go do wybranej transakcji oraz wydrukować.

Opcja dostępna jest dla wszystkich użytkowników bankowości mobilnej Getin Banku. Aplikacja jest do pobrania na Androida, iOSWindows Phone.

Komentarze:

Comments

comments