"My media", "mobile gaming" – Kia wykorzystuje najnowsze trendy promując model pro_cee'd GT

Łukasz Kłosowski

04-02-2014
"My media", "mobile gaming" – Kia wykorzystuje najnowsze trendy promując model pro_cee'd GT

Startuje kampania reklamowa najnowszego modelu Kia pro_cee’d GT. W ramach promocji przygotowano grę GT Ride na iOS i Androida. Kampania zwraca uwagę zarówno pod względem formy jak i treści.

Kampania przede wszystkim posiada widowiskową i atrakcyjną kreację. Po pobraniu gry poruszając smartfonem w powietrzu otrzymujemy możliwość tworzenia trójwymiarowych tras wyścigowych, w które możemy następnie sami grać, a także rywalizować z innymi zawodnikami i zbierać punkty. Gra i kampania ma zasięg paneuropejski, a w połowie marca wśród 100 najlepszych graczy z końcowego rankingu rozlosowany zostanie samochód Kia pro_cee’d GT.

GT Ride jest klasycznym przykładem mobile gamingu, dzięki któremu kontakt odbiorcy z przekazem reklamowym jest znacząco wydłużony, a zaangażowanie znacznie większe niż w przypadku kontaktu z kreacjami statycznymi.

Możliwość samodzielnego tworzenia tras wpisuje się także w trend “my media”, gdzie odbiorca decyduje o tym “co będzie dalej” i nie jest skazany na to, co przygotował producent kontentu.

Kampania ma również społecznościowy charakter, a swoimi aktywnościami możemy dzielić się na Facebooku.

Promocją gry w Polsce zajmuje się agencja mobile marketingu Mobext wchodząca w skład Havas Media Group. Gra do pobrania na iOSAndroid.

Komentarze:

Comments

comments