Łowicz reklamuje włoskie sosy w mobile’u

18 lutego 2013

Marka Łowicz rozpoczęła mobilną kampanię nowej linii sosów włoskich Łowicz. Reklamy pokazują się konsumentom przy listach zakupów w aplikacji „Listonic”.

Użytkownikom jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji wyświetlają się reklamy sosów Łowicz dopasowane do produktów takich jak makarony i sosy. Po kliknięciu w komunikat reklamowy użytkownicy smartfonów mogą jednym ruchem dodać wybrany sos Łowicz do swojej listy zakupów.

Kampania reklamowa sosów włoskich Arrabbiata (z papryką chili), Puttanesca (z oliwkami i kaparami) i Basilico (z bazylią) potrwa do 10 marca. W tym czasie reklama wyświetli się prawie czterystu tysiącom użytkowników aplikacji. Kampania mobilna jest uzupełniona o banery wyświetlające się przy liście zakupów.

– Sosy włoskie Łowicz to linia produktów mająca charakter premium. Użytkownicy „Listonic” to idealna grupa docelowa tego typu towarów. Z aplikacji korzystają bowiem osoby w wieku 25-45 lat, mieszkające w dużych miastach. Są to osoby odpowiedzialne w rodzinie za zakupy lub mające na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów – komentuje Rafał Krzyżański, PR & Marketing tej usługi.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X