Shumee, wystartował polski konkurent Instagrama i Facebooka

29 marca 2017

Shumee ma pomagać użytkownikom w wymianie opinii, sondowaniu jak myślą inni i podejmowaniu przemyślanych, racjonalnych decyzji. Shumee ma dawać możliwość wyrażenia siebie.

– Shumee to pierwszy projekt, który pokazuje, że wolny świat dyskusji i nieskrępowanych decyzji jest możliwy – bez reklam, sponsoringu i klasycznego marketingu – wyłącznie w oparciu o rekomendacje znajomych i tzw. mądrość tłumu, tj. opinie użytkowników społeczności – czytamy w komunikacie. – To właśnie rekomendacja przekazywana w modelu human to human jest siłą i wartością Shumee.

W przypadku firm i marek Shumee daje możliwość otwartej, odważnej dyskusji z klientami i wykorzystanie siły rekomendacji do promocji produktów i usług. O pozycjonowaniu na portalu nie będzie jednak decydował budżet reklamowy, ale intensywność interakcji i opinie użytkowników.

Na początek Shumee proponuje kilka prostych funkcjonalności. Głosuj – bierz udział w ciekawych dyskusjach – bądź aktywny i wyrażaj swoje zdanie, poznawaj ludzi i sprawdź jak myślą. Pytaj społeczność lub wybrane osoby o opinię na każdy temat poprzez funkcję Vote. Polecaj – swoje ulubione wydarzenia, miejsca i produkty – społeczność skorzysta z Twoich rekomendacji. Używaj hashtagów, aby w prosty sposób docierać do treści, które będą Cię interesować i aby zyskać grono zainteresowanych tym, o czym chcesz mówić.

W kolejnej odsłonie umożliwi sprzedaż produktów w ramach rozszerzenia profili społecznościowych, promując ideę social shoppingu opartego o rekomendacje znajomych i społeczności.

Aplikacja dostępna jest na iOS i Androida.

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//