Spicy Mobile wprowadza aplikację służącą do badania użytkowników mobilnych

Łukasz Kłosowski

29-12-2014
Spicy Mobile wprowadza aplikację służącą do badania użytkowników mobilnych

Agencja Spicy Mobile uruchomiła aplikację badawczą – Mobience – która pozwoli na zbadanie wiedzy na temat polskiego rynku mobile.

Mobience jest bezpłatną aplikacją badawczą, która zbiera dane o korzystaniu z urządzeń mobilnych. Użytkownik, instalując aplikację na swoim telefonie lub tablecie dołącza do panelu badawczego i dostarcza danych o korzystaniu z urządzeń mobilnych. Aplikacja badawcza działa w tle i rejestruje aktywności użytkownika.

– Aplikacja Mobience zbiera dane spersonalizowane, bo taki jest mobile – osobisty, indywidualny i mobilny. Liczymy więc na świadomych użytkowników, którzy zdecydują się przetrzeć szlaki w tym temacie i przyczynią się do rozwoju rynku mobile w Polsce – mówi Artur Zawadzki, business development director w Spicy Mobile.

Wyniki badania Mobience mogą okazać się przydatne dla dostawców usług czy reklamodawców. W tej chwili np. bank zna sposób korzystania ze swojej aplikacji przez użytkowników, jednak nie wie, co poza tym użytkownik robi na urządzeniu mobilnym, czy kupuje online, czy słucha muzyki, czy ogląda wideo, jakie inne aplikacje posiada. Dzięki wynikom Mobience dane te będą dostępne i będą pomagały optymalizować przekazy marketingowe oraz wykorzystywane do tego technologie.

Aplikację Mobience dla systemu Android można pobrać w Google Play, a wkrótce także dla iOS w App Store. Pierwsze wyniki badania powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

Komentarze:

Comments

comments