Digital Touch – debiut agencji marketingu mobilnego

Łukasz Kłosowski

19-09-2012
Digital Touch – debiut agencji marketingu mobilnego

Na rynku agencji interaktywnych, pojawiła się nowa agencja marketingu mobilnego Digital Touch. Agencja specjalizuje się w wykorzystywaniu dla celów marketingowych interaktywnych technologii i mobilnych urządzeń.

Zespół Digital Touch tworzą Łukasz Jach-Bartha i Jakub Tutak, od wielu lat związani z branżą marketingu i e-commerce. Wcześniej współpracowali z agencjami Zentropy Partners i HYPERmedia, gdzie odpowiadali za opracowywanie i obsługę projektów multimedialnych oraz sprawowali opiekę merytoryczną nad projektami takich klientów jak Microsoft, Saab, Durex, Nescafe, Plus, Master Card, Disney, Procter & Gamble, Hoop, Maspex.

Twórcy Digital Touch chcą się wyróżnić na rynku wysoką jakością obsługi klienta i ścisłą współpracą z marką w celu osiągnięcia mierzalnych efektów.

– Potrafimy kreatywnie łączyć potrzeby marki z oczekiwaniami konsumentów. Nie jest to misja oczywista. Wielokrotnie spotykaliśmy się z projektami, które profesjonalnie i na wysokim poziomie technicznym realizowały wizję danej marki i równocześnie miały się nijak do potrzeb jej potencjalnych użytkowników. Naszą misją jest w taki sposób dobrać narzędzia, aby marka z powodzeniem realizowała swoje cele i jednocześnie autentycznie angażowała do interakcji swoich użytkowników – komentuje Łukasz Jach-Bartha.

Oprócz zrealizowanych projektów komercyjnych agencja zaangażowała się m.in. w projekt społeczny fundacji Synapsis “Biegiem na pomoc”, poświęcony walce z autyzmem.

Komentarze:

Comments

comments