Kerris

Nazwa agencji

Kerris

Opis agencji

Kerris jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, Digital Care, L’Oréal Polska, Roche, Grohe Polska, Kruszwica, Honeywell, Uber, Polycom oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów. Agencja Kerris jest nagradzana i nominowana w wielu konkursach m.in.: Dubai Lynx, Golden Arrow, Awwards, Projekcje, Young Creatives, Lider Przedsiębiorczości czy 50 Kreatywnych.

W ramach działalności Kerris oferuje:

Strategię
Strategię digital marketingu
Koncepcje kreatywne i plany aktywacji
Szkolenia, prelekcje i warsztaty

Kreację
Identyfikację wizualną
Kreację reklamową
Content Marketing

Social Media
Technologię Web & Mobile
Strony internetowe i portale
Dedykowane aplikacje
Rozwiązania e-commerce
Wirtualną Rzeczywistość

Web & mobile design
Performance Marketing
Reklamę internetową (SEM & programmatic)
Analitykę internetową
Pozycjonowanie stron internetowych

Rok powstania

2012

Liczba pracowników

22

Klienci

Porsche, Digital Care, L’Oréal Polska, Roche, Grohe Polska, Kruszwica, Honeywell, Uber, Polycom

Kategorie

Dane kontaktowe

Adres


Al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa

Lokalizacja