Kerris

Opis

Kerris jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, Digital Care, L’Oréal Polska, Roche, Grohe Polska, Kruszwica, Honeywell, Uber, Polycom oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów. Agencja Kerris jest nagradzana i nominowana w wielu konkursach m.in.: Dubai Lynx, Golden Arrow, Awwards, Projekcje, Young Creatives, Lider Przedsiębiorczości czy 50 Kreatywnych.

W ramach działalności Kerris oferuje:

Strategię
Strategię digital marketingu
Koncepcje kreatywne i plany aktywacji
Szkolenia, prelekcje i warsztaty

Kreację
Identyfikację wizualną
Kreację reklamową
Content Marketing

Social Media
Technologię Web & Mobile
Strony internetowe i portale
Dedykowane aplikacje
Rozwiązania e-commerce
Wirtualną Rzeczywistość

Web & mobile design
Performance Marketing
Reklamę internetową (SEM & programmatic)
Analitykę internetową
Pozycjonowanie stron internetowych

Rok powstania
2012
Liczba pracowników
22
Profile działalności
strony mobilne/strony lajt/responsive web design, deweloperzy aplikacji mobilnych, deweloperzy gier mobilnych, agencje marketingu mobilnego, sieci reklamy mobilnej, software house, inne
Klienci
Porsche, Digital Care, L’Oréal Polska, Roche, Grohe Polska, Kruszwica, Honeywell, Uber, Polycom
Adres

Al. Jana Pawła II 27

00-867

mazowieckie

Warszawa

Mapa dojazdu

Blogi

X