minimob

Opis

minimob jest działającą globalnie platformą reklamy mobile performance. Pomagamy reklamodawcom pozyskiwać nowych użytkowników do ich serwisów i aplikacji mobilnych, a wydawcom mobile monetyzować ich istniejącą bazę użytkowników. Prowadzimy działania „User Acquisition” w Polsce jak również w dowolnym innym kraju, efektywnie realizując biznesowe KPI naszych klientów. Oferujemy unikalne na rynku modele rozliczeń oparte o osiągane efekty kampanii. Platforma minimob umożliwia śledzenie, analitykę i zarządzanie kampaniami w czasie rzeczywistym, jednocześnie dostarczając jakościowych danych dotyczących generowanych konwersji dla poszczególnych źródeł ruchu. Dotychczas globalnie zrealizowaliśmy tysiące kampanii, w tym setki w Polsce. Wydawcy dysponujący ruchem mobilnym mogą korzystać z szerokiej gamy możliwości monetyzacji ich powierzchni.

Poza performance w ramach minimob posiadamy również wyspecjalizowane dywizje zajmujące się programmatic oraz wideo.

minimob jest częścią istniejącej od blisko 20 lat globalnej grupy Internetq, która od początku była związana z marketingiem mobilnym.

 

Rok powstania
1999
Liczba pracowników
200+
Profile działalności
agencje marketingu mobilnego, sieci reklamy mobilnej
Klienci
Agencje reklamowe, domy mediowe, agencje digital/mobile, developerzy i właściciele aplikacji mobilnych
Adres

Al. Niepodległości 18

02-653

mazowieckie

Warszawa

Mapa dojazdu

Blogi

X