Nasze treści objęte paywallem. Sprawdź, jak teraz czytać GoMobi.pl

Łukasz Kłosowski

01-08-2017
Nasze treści objęte paywallem. Sprawdź, jak teraz czytać GoMobi.pl

Jesteśmy przyzwyczajeni do bezpłatnych treści w internecie, ale nie da się ukryć, że trwa sukcesywne zamykanie sieci i coraz częściej na naszych ulubionych stronach, napotykamy płatne treści. Taki moment przyszedł także na GoMobi.pl.

Unikatowe treści i oryginalny kontent, jaki od lat publikujemy, postanowiliśmy zamknąć paywallem. To najnowszych trend w opiniotwórczych tytułach internetowych, a także następstwo cyfryzacji prasy. Paywall jest elementem profesjonalizacji GoMobi.pl. Ma za zadanie budować lojalność użytkowników oraz przywiązanie do tytułu.

Paywall obowiązuje we wszystkich artykułach dostępnych w serwisie, poza wyjątkami, o których poniżej. W tym momencie zastosowaliśmy tzw. miękki paywall. Widoczny jest on na zdjęciu powyżej. Aby odblokować treści GoMobi.pl, w artykule, który chcemy przeczytać, wystarczy podać swój adres e-mail. Na podany adres zostanie wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji. Aby potwierdzić subskrypcję, należy kliknąć w link w treści maila. W tym momencie zawartość artykułu, a tym samym zawartość całego serwisu, zostanie automatycznie odblokowana.

Nasi stali czytelnicy, czyli osoby, które są w naszej bazie i otrzymują cykliczny newsletter GoMobi.pl, a takich w momencie uruchomienia paywalla mieliśmy około 2500, wystarczy, że wpiszą e-maila – treść zamkniętego artykułu, a także zawartość całego serwisu automatycznie zostanie im odblokowana.

Nieobjęte paywallem oraz dostępne dla wszystkich czytelników odwiedzających GoMobi.pl są treści z danego dnia. Następnego dnia, gdy będziecie chcieli przeczytać ten sam artykuł, napotkacie na blokadę.​ Średnio artykuły otwarte będą około 24 godzin.

Zasada ta nie będzie obowiazywać artykułów sponsorowanych opublikowanych po 1 sierpnia 2017, które pozostaną otwarte.

Dlaczego wprowadzamy paywall?

GoMobi.pl jest prestiżowym i opiniotwórczym serwisem biznesowym zajmującym się tematyką mobile oraz marketingiem mobilnym, w tym marketingiem online. Serwis podzielony jest na część informacyjną i część blogową, a swoje blogi posiada tam i prowadzi wielu ekspertów oraz branżowych autorytetów. GoMobi.pl posiada wiele unikatowych treści. Dział „Case studies” jest jedynym miejsce w polskiej sieci, gdzie w formie analizy przypadku, opisane są najciekawsze kampanie reklamowe z użyciem mobile. Na GoMobi.pl znaleźć można także bazę agencji branżowych oraz najświeższe informacje o branżowych wydarzeniach. GoMobi.pl jest także wydawcą raportów poświęconych wybranym zagadnieniom mobile marketingowym. Publikujemy jedynie oryginalny kontent, a paywall jest jedną z form jego monetyzacji.

Nieobjęte paywallem pozostaną działy: Baza agencji, Oferty pracy oraz Wydarzenia. Pozostają otwarte, ponieważ ze względu na swój ściśle branżowy charakter, mają służyć wszystkim zainteresowanym w znalezieniu wyspecjalizowanej agencji mobile marketingowej, dewelopera aplikacji mobilnych, a także w znalezieniu wyspecjalizowanych pracowników.

Jednocześnie działy Baza agencji oraz Oferty pracy zostają otwarte do dyspozycji agencji oraz dla osób poszukujących pracowników. Do tej pory, aby dołączyć do Bazy agencji oraz zamieścić ofertę w dziale Oferty pracy, należało uiścić opłatę. Od teraz nie wiąże się to z kosztami. W tym miejscu chcę zachęcić firmy z branży, które nie są jeszcze w bazie, aby dołączyły do niej. Baza agencji pozostanie nieodpłatna przez cały sierpień 2017 roku, a dział Ofert pracy został otwarty na stałe. Aby dołączyć, należy odpowiednio: kliknąć w czerwony guzik na stronie głównej “Dodaj agencję +” lub “Dodaj ofertę +”.

Baza agencji GoMobi.pl dostarcza najświeższe informacje o firmach, z przekierowaniem na stronę i na adres e-mailowy. W wizytówkach znajdują się także inne dane firmowe. Obecność w bazie powinna być obowiązkowa dla wszystkich firm z branży, ponieważ to jedyne takie miejsce w sieci, a także najprostsza forma pokazania własnego portfolio oraz zareklamowania własnych usług. Przekonało się o tym i skorzystało z obecności większość podmiotów w Polsce.

Szczególnie zachęcam do dołączania firmy z działki “software house” oraz “startup mobilny”. Rynek ewoluuje w tym kierunku, dlatego nie mogło zabraknąć tych kategorii w bazie.

Jestem przekonany, że rozumiecie zmiany, jakie zachodzą na GoMobi.pl. Sądząc po tym, jak już wiele osób od momentu uruchomienia paywalla zapisało się na niego, widzę, że to był ruch w dobrym kierunku i tak jak przypuszczałem, spotka się z Waszym zainteresowaniem oraz z Waszą aprobatą. Jeśli macie jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, do dyspozycji pozostawiam swojego maila: lukasz.klosowski@gomobi.pl.

Z gorącymi pozdrowieniami!

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments