Mobile przestaje być “wisienką na torcie” cz. 1

Katarzyna Bednarska

03-10-2013
Mobile przestaje być “wisienką na torcie” cz. 1

Na webinarium Think Mobile zorganizowanym wspólnie z Wp.pl i AdTotal mówiłam by angażować użytkowników telefonów i tabletów. Wspominałam, że warto pomyśleć o rich media jeśli budujemy świadomość marki jako nowoczesnej, wychodzącej naprzeciw klientowi lub chcemy pozyskać leada.

Ostatnio zauważyłam, że wiele marek do mobile podchodzi bardzo profesjonalnie. Trudno się nie zgodzić, że małe spółki nadal poruszają się w środowisku QR kodów i SMS’ów nie mniej globalne marki świadomie dodają coraz więcej niestandardowych elementów mobile-mix.

Przygotowałam dla Was kilka interaktywnych kampanii nagranych przeze mnie, w tym świeżynkę – Dove koncernu Unilever.

Wypowiedzcie się w komentarzach jakie emocje wywołują w Was te reklamy.

Opel Adam

Nike

Adidas

Mastercard

Nju Mobile

Dove

Komentarze:

Comments

comments