Dzięki responsive e-mail więcej kliknięć o 1/4

15 marca 2016

Jak wynika z najnowszego raportu firmy Yesmail, firmy, które tworzą mailingi zoptymalizowane pod urządzenia mobilne mają o 24 proc. lepsze wskaźniki kliknięć niż te, których e-maile są nieresponsywne.

Ponad połowa wszystkich otwarć wiadomości e-mail odbywa się obecnie na urządzeniach mobilnych.

Najlepszą konwersję osiągają w tym przypadku wiadomości responsywne, pozwalające na prawidłowe odczytanie na smartfonach i tabletach.

Firmy, których wiadomości są e-maile są responsywne osiągają, poza lepszymi wskaźnikami kliknięć, także o 55 proc. wyższy wskaźnik CTO (click-to-open), który określa procentową wartość kliknięć w stosunku do liczby otwartych e-maili.

Pomimo wyraźnych korzyści, jakie przynosi tworzenie reponsywnych e-mailingów, wielu marketerów wciąż tego nie robi.

Według opracowanego przez Yesmail raportu, tylko 17 proc. marek zawsze wysyła zoptymalizowane e-maile. 38 proc. robi to w przypadku większości e-maili, a 26 proc. w ogóle nie wykorzystuje responsywnych e-maili w swoich kampaniach.

Cały raport jest dostępny tutaj:

Yesmail Q4 2015 Benchmark Report

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X