Reklama mobilna: czerwiec 2014
W miesiącu maju marką wyróżnioną za najlepiej przygotowane materiały do kampanii był Samsung (animowany baner + rich mediowa warstwa z wideo kierująca do świetnie zaprojektowanej strony mobilnej). Laury za najbardziej interaktywną reklamę zebrała firma Magnat, która w pełni wykorzystała potencjał jaki oferuje cyfrowa prasa.
W tym miesiącu najlepsza kampanię zrobiła marka Adidas, wykorzystując element gry oraz mechanizm obrotu produktem 360 stopni.
Na wyróżnienie zasługuje Euro RTV AGD – mobile rectangle kierował na stronę mobilną z możliwością wygenerowania kuponu rabatowego na telewizor.
Alfa Romeo zdecydowała się na pierwszą kampanię mobilną a jej obecność możemy zobaczyć w cyfrowej prasie zarówno na smartfonach jak i na tabletach.
Nie spodziewałam się że firma Norge (ryby z Norwegii) po kliknięciu w baner będzie dysponowała stroną mobilną. Moje zdziwienie było tym większe, że wersja lajt nie była banalną zawierającą jedynie informacje o producencie stroną.
W czerwcu mogliśmy również zauważyć aktywność ze strony dwóch centrów handlowych – CH Wileńska oraz CH Arkadia, które promowały swoje aplikacje.
Produkty Kompanii Piwowarskiej zarówno w maju jak i czerwcu widoczne były w aplikacji Listonic – Lech Ice Shandy, Lech Premium oraz Książęce.
Nieco zawiódł mnie Lidl, który w kolejnej swojej kampanii kieruje do strony www.
Zapraszam do zapoznania się z całym raportem podsumowującym działania marek na stronach i w aplikacjach mobilnych. Kampanie z maja 2014 można zobaczyć w tym miejscu.
1. Kampanie display
– Modecom mobile rectangle na m.onet.pl kierujący do strony www
– Golden Tulip, baner kierujący do strony www
– Novatek, baner kierujący do strony www
– Domosfera.pl baner na m.gazeta.pl kierujący do strony www
– Neonet, baner kierujący do strony www
– Adidas, baner kierujący na stronę lite
– Samsung, baner kierujący do strony www
– aplikacja Warszawa Wileńska, baner kierujący do Appstore
– Kompania Piwowarska, baner w aplikacji Listonic
– Wilkinson, baner w aplikacji Listonic kierujący do strony z wideo
– Naturima baner w aplikacji Listonic oraz Stoperan w liście zakupów
– Wedel Ptasie Mleczko Ice baner w aplikacji Listonic
– Kompania Piwowarska baner w aplikacji Listonic
– Alfa Romeo reklama full page w aplikacji iMagazine na iOS
– Zielona Dolina, baner kierujący do strony www
– Atrium, baner kierujący do strony www
– Euro RTV AGD mobile rectangle kierujący do strony lite
– TUI, baner kierujący do strony www
– Norge, baner kierujący na stronę lite
– Skąpiec.pl baner kierujący do strony www
– aplikacja CH Arkadia, baner kierujący do App Store
– PZU, baner kierujący do strony lite
– Excedrin, baner kierujący do strony lite
– Allegra, banner kierujący do strony www
– program History, baner kierujący na stronę lite
– Aviva, banner kierujący do strony www
– Lidl, banner kierujący do strony www
– Galeria obrazów Art inside
– serwis bryla.pl banner kierujący do strony lite
– Renault Megane banner na m.wyborcza.biz
– konkurs Żywiec Zdrój w aplikacji Shazam
2. Kampanie głosowe
– mBank w aplikacji Spotify
– Saturn w aplikacji Spotify
3. Kampanie QR code
– Naviexpert promocja aplikacji na platformy iOS oraz Android
4. Kampanie w cyfrowej prasie na tablety
kampanie statyczne
– Sephora full page z URL; magazyn Logo
– Allegro full page z URL; magazyn Logo
– Austria full page z URL; magazyn Wysokie Obcasy Extra
– Mini BMW full page; magazyn KMag
– Termo Organika full page z URL, magazyn Ładny Dom
– Franke full page z URL; magazyn Dobre Wnętrze
– Obaku full page z URL; magazyn Metro na Szpilkach
– Orange full page z URL; magazyn Forbes
– BNP Paribas full page z URL; magazyn Forbes
– Łuków full page z URL; magazyn Kuchnia
– Dom Development full page z URL; magazyn Forbes
– mBank full page z wideo, tygodnik Polityka
kampanie interaktywne
– Shtil
– Sanplast
Komentarze:
Comments