Reklama mobilna: czerwiec 2014

Katarzyna Bednarska

14-07-2014
Reklama mobilna: czerwiec 2014

W miesiącu maju marką wyróżnioną za najlepiej przygotowane materiały do kampanii był Samsung (animowany baner + rich mediowa warstwa z wideo kierująca do świetnie zaprojektowanej strony mobilnej). Laury za najbardziej interaktywną reklamę zebrała firma Magnat, która w pełni wykorzystała potencjał jaki oferuje cyfrowa prasa.

W tym miesiącu  najlepsza kampanię zrobiła marka Adidas, wykorzystując element gry oraz mechanizm obrotu produktem 360 stopni.

Na wyróżnienie zasługuje Euro RTV AGD – mobile rectangle kierował na stronę mobilną z możliwością wygenerowania kuponu rabatowego na telewizor.

Alfa Romeo zdecydowała się na pierwszą kampanię mobilną a jej obecność możemy zobaczyć w cyfrowej prasie zarówno na smartfonach jak i na tabletach.

Nie spodziewałam się że firma Norge (ryby z Norwegii)  po kliknięciu w baner będzie dysponowała stroną mobilną. Moje zdziwienie było tym większe, że wersja lajt nie była banalną zawierającą jedynie informacje o producencie stroną.

W czerwcu mogliśmy również zauważyć aktywność ze strony dwóch centrów handlowych – CH Wileńska oraz CH Arkadia, które promowały swoje aplikacje.

Produkty Kompanii Piwowarskiej zarówno w maju jak i czerwcu widoczne były w aplikacji Listonic – Lech Ice Shandy, Lech Premium oraz Książęce.

Nieco zawiódł mnie Lidl, który w kolejnej swojej kampanii kieruje do strony www.

Zapraszam do zapoznania się z całym raportem podsumowującym działania marek na stronach i w aplikacjach mobilnych. Kampanie z maja 2014 można zobaczyć w tym miejscu.

1. Kampanie display

– Modecom mobile rectangle na m.onet.pl kierujący do strony www

– Golden Tulip, baner kierujący do strony www

– Novatek, baner kierujący do strony www

– Domosfera.pl baner na m.gazeta.pl kierujący do strony www

– Neonet, baner kierujący do strony www

– Adidas, baner kierujący na stronę lite

– Samsung, baner kierujący do strony www

– aplikacja Warszawa Wileńska, baner kierujący do Appstore

– Kompania Piwowarska, baner w aplikacji Listonic

– Wilkinson, baner w aplikacji Listonic kierujący do strony z wideo

– Naturima baner w aplikacji Listonic oraz Stoperan w liście zakupów

– Wedel Ptasie Mleczko Ice baner w aplikacji Listonic

– Kompania Piwowarska baner w aplikacji Listonic

– Alfa Romeo reklama full page w aplikacji iMagazine na iOS

– Zielona Dolina, baner kierujący do strony www

– Atrium, baner kierujący do strony www

– Euro RTV AGD mobile rectangle kierujący do strony lite

– TUI, baner kierujący do strony www

– Norge, baner kierujący na stronę lite

– Skąpiec.pl baner kierujący do strony www

– aplikacja CH Arkadia, baner kierujący do App Store

– PZU, baner kierujący do strony lite

– Excedrin, baner kierujący do strony lite

– Allegra, banner kierujący do strony www

– program History, baner kierujący na stronę lite

– Aviva, banner kierujący do strony www

– Lidl, banner kierujący do strony www

– Galeria obrazów Art inside

– serwis bryla.pl banner kierujący do strony lite

– Renault Megane banner na m.wyborcza.biz

– konkurs Żywiec Zdrój w aplikacji Shazam

 

2. Kampanie głosowe

– mBank w aplikacji Spotify

 

– Saturn w aplikacji Spotify

 

3. Kampanie QR code

– Naviexpert promocja aplikacji na platformy iOS oraz Android

4.  Kampanie w cyfrowej prasie na tablety

kampanie statyczne

– Sephora full page z URL;  magazyn Logo

– Allegro full page z URL; magazyn Logo

– Austria full page z URL; magazyn Wysokie Obcasy Extra

– Mini BMW full page;  magazyn KMag

– Termo Organika full page z URL, magazyn Ładny Dom

– Franke full page z URL; magazyn Dobre Wnętrze

– Obaku full page z URL; magazyn Metro na Szpilkach

– Orange full page z URL; magazyn Forbes

– BNP Paribas full page z URL; magazyn Forbes

– Łuków full page z URL; magazyn Kuchnia

– Dom Development full page z URL; magazyn Forbes

– mBank full page z wideo, tygodnik Polityka

kampanie interaktywne

– Shtil

– BoConcept

– Sanplast

– Alfa Romeo

 

 

 

 

Komentarze:

Comments

comments