Reklama mobilna: lipiec-sierpień
Trochę spóźnione, ale rzetelne przygotowane podsumowanie wakacji w mobile marketingu.
W miesiącu czerwcu marką wyróżnioną za najlepiej przygotowane materiały do kampanii był Adidas (marka wykorzystywała w kampanii element gry oraz mechanizm obrotu produktem 360 stopni).
W lipcu-sierpniu na wyróżnienie zasługuje Cinemax – pierwsza kampania na tabletach z użyciem interaktywnego formatu reklamowego. Drugą wyróżnioną marką jest Toshiba – wykorzystała tablety i kreację zawierającą video i klikalną galerię zdjęć do zaprezentowania nowego super płaskiego telewizora.
Co dziwne rozpoznawalne, globalne marki nie posiadają wersji mobilnych swoich serwisów w przeciwieństwie do zaprezentowanej poniżej Kliniki Leczenia Niepłodności. Do kampanii zaplanowanej w sieci reklamowej Google lub innej podpięta jest wersja www, co źle wpływa na konsumowanie treści oraz interakcję z internautą.
Zapraszam do zapoznania się z całym raportem podsumowującym działania marek na stronach i w aplikacjach mobilnych. Kampanie z czerwca 2014 można zobaczyć w tym miejscu.
1. Kampanie display
– Garnier, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Provident, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Vivus, mobile rectangle
– Black Red White, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Żabka, statyczny baner, kieruje do App Store
– Plus mobile rectangle, kieruje do strony www
– Klinika leczenia niepłodności, mobile rectangle, kieruje do strony mobilnej
– Exea, mobile rectangle, kieruje do strony mobilnej
– Renault, animowany baner, kieruje do strony mobilnej
– Inis, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Bosch, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Serwis wlosyonline.pl, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Amica, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Amica, baner, kieruje do strony www
– Atrium, mobile rectangle, kieruje do strony www
– T-mobile, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Orange, mobile rectangle, kieruje do strony www
– Allegro, baner
– Hotel Gołębiewski, baner, kieruje do strony www
– Redd’s, Listonic
– Gerber, Listonic
– Żubr, Listonic
– Purina, Listonic
– BP, Listonic
– Panorama Firm, mobile rectangle, kieruje do App Store
2. Kampanie na tabletach (cyfrowa prasa)
– Omega, full page z video, Forbes
– Nikon, full page z URL, Forbes
– Audi, full page z URL, Forbes
– mBank, full page z video, Ładny Dom
– Kensington, full page z URL, iMagazine
– Cinemax “The Knick”, full page interactive, Logo
– Yamaha, full page z URL, iMagazine
– Olympus, full page z URL, Logo
– Toshiba, full page z video i galerią zdjęć, Logo
– Bang&Olufsen, full page z URL, iMagazine
– Tp-Link, full page z URL, iMagazine
Kampanie interaktywne (cyfrowa prasa)
Cinemax “The Knick” – full page interactive
Toshiba – full page z video i galerią zdjęć
Certina – full page z video
Palmers – full page z galerią zdjęć
Cirio – full page interactive
Philiphs – full page video
Pilsner Urquell – full page interactive
Komentarze:
Comments