Reklama mobilna: maj 2014
Przeglądu reklamy mobilnej ciąg dalszy. W miesiącu maju marką wyróżnioną za najlepiej przygotowane materiały do kampanii zostaje Samsung (animowany baner + rich mediowa warstwa z wideo kierująca do świetnie zaprojektowanej strony mobilnej). Laury za najbardziej interaktywną reklamę zbierze firma Magnat, która wykorzystała potencjał jaki oferuje cyfrowa prasa.
Zapraszam do zapoznania się z całym raportem podsumowującym działania marek na stronach i w aplikacjach mobilnych. Zastosowałam podział na: kampanie banerowe/kampanie QR/kampanie na tabletach. Kampanie z kwietnia 2014 można zobaczyć w tym miejscu.
1. Kampanie banerowe
– Allegro baner + rich mediowa warstwa statyczna po kliknięciu w baner
– Agito.pl mobile rectangle kierujący do strony www
– Firmer magazyn na tablet
– Lidl baner kierujący do strony www
– Lech Ice Shandy baner kierujący na stronę mobilną
– Bobovita promocja aplikacji dla iOS oraz Android
– mBank baner kierujący do strony mobilnej
– Tiger baner+ pełnoekranowa warstwa statyczna po kliknięciu w baner (landing page)
– Merci
– Farby Magnat
– NBP baner kierujący do marketu w celu pobrania aplikacji na iOS
– Opel
– Plus baner kierujący na stronę www
– Samsung baner + rich mediowa warstwa z wideo, która kierowała do mobilnej strony
– Sharp
2. Kampanie QR Code
– BNP Paribas
3. Kampanie w cyfrowej prasie na tabletach
– Szwajcaria full page statyczny + partnerstwo wydania w Wysokich Obcasach Extra
– Opel full page statyczny z URL
– mBank full page z wideo w Gali, Forbes, Polityce, Rzeczpospolitej i innych
– Irena Eris full page statyczny z URL w Wysokich Obcasach Extra
– BASF full page z wideo w wydaniu Newsweek
Electrolux full page interactive
Original Source full page interactive
Ziołolek full page interactive
Komentarze:
Comments