"Nokia Miasto w Obiektywie". Budowanie świadomości marki (infografika)

Łukasz Kłosowski

25-02-2013
"Nokia Miasto w Obiektywie". Budowanie świadomości marki (infografika)

“Nokia Miasto w Obiektywie” działa na urządzeniach z systemem Windows Phone. Celem kampanii było dotarcie do użytkowników posiadających inne systemy operacyjne i poinformowanie ich o zaletach aplikacji.

“Nokia Miasto w Obiektywie” działa w technologii Augmented Reality i za jej pomocą można zdobyć informacje na temat pobliskich miejsc użyteczności publicznej. Usługa jest intensywnie rozwijana przez Nokię i działa w ponad 20 językach, w tym po Polsku.

Kampanię informacyjną przeprowadzono w Warszawie, gdzie jest największa w Polsce liczba użytkowników smartfonów. Warszawa to również miejsce generujące największy ruch mobilny w całym kraju. W kampanii wykorzystano 80 citylightów rozlokowanych w strategicznych punktach miasta. Na layoutach umieszczone były kody QR – po ich zeskanowaniu właściciel smartfona mógł zapoznać się z prezentacją działania aplikacji “Nokia Miasto w Obiektywie” w konkretnej lokalizacji, a także znaleźć drogę do najbliższego punktu sprzedaży smartfonów z Windows Phone.

Osoby, które nie zeskanowały kodu, otrzymywały MMS-a lub notyfikację systemu z odnośnikiem do prezentacji. Osobom korzystającym z internetu w pobliżu miejsc prowadzenia kampanii wyświetlała się geotargetowana reklama banerowa Nokii.

Kampania została przeprowadzona w styczniu 2013 roku. W trakcie czterech tygodni jej trwania zdołano dotrzeć z prezentacją do 30 tys. unikalnych użytkowników.

Więcej informacji możecie uzyskać na poniższej infografice. Infografikę w pełnym rozmiarze można zobaczyć na tej stronie.

 

Komentarze:

Comments

comments