Kampania Rich Media na mini.wp.pl – TK Maxx. Pionierskie wykorzystanie slideshow bannera

17 maja 2013

Trzecie case study opisujące przebieg kampanii reklamowych na stronach Wirtualnej Polski. Kampania TK Maxx była jedną z pierwszych kampanii z wykorzystaniem mobilnych formatów Rich Mediowych w Polsce.

Klient:

TK Maxx

Realizacja:

AdTotal/Wirtualna Polska/dom mediowy MEC

Czas trwania:

ok. miesiąc (przełom września/października 2012)

Cel:

Poinformowanie użytkowników o ofercie TK Maxx, zachęcenie do odwiedzenia sklepów „stacjonarnych”.

Opis:

W kampanii wykorzystano kanał mobile, a w nim niestandardowy format Rich Mediowy – iOS slideshow banner. Pełen przekaz reklamowy pojawiał się po kliknięciu w banner. Zastosowany w akcji reklamowej format z powodzeniem zastępował landing page. Już z jego poziomu można było bowiem obejrzeć galerię zdjęć i materiał wideo (full screen), a także – z pomocą zamieszczonej tu mapy – odnaleźć najbliższy sklep. Slideshow banner jest wyjątkową, interaktywna formą angażująca użytkowników, interesującą z racji pionierskiego formatu i bogactwa treści, jakie można zaprezentować w jednej kreacji.

Z racji tego, że była to jedna z pierwszych kampanii Rich Media z wykorzystaniem formatu slideshow banner, TK Maxx zastrzegł sobie podawanie statystyk z tej akcji.

Baner

Galeria

Mapka

Slideshow wideo

Wideo

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//