Książka kucharska w aplikacji Listonic po raz pierwszy
Marketer/Klient:
Arla Foods – serki kremowe Apetina
Agencja:
pomysł i realizacja dom mediowy Carat
Czas trwania kampanii (akcji):
od 15 października do 15 listopada 2014
Wykorzystane media:
Listonic banner reklamowy na listach zakupów oraz link tekstowy targetowany po produktach na listach zakupów, mobilny landing page z zakładkami.
Cel:
Wsparcie kampanii content marketingowej przepisów z serkami Arla Apetina.
Opis:
Pierwszy raz w Polsce użytkownicy mobilnej listy zakupów Listonic mieli dostęp do dedykowanej książki kucharskiej z przepisami, w których składnikami były serki kremowe Apetina. Każdy przepis był promowany banerem i dedykowaną stroną mobilną, na której znajdował się opis przygotowania i zdjęcie gotowego dania.
Dodatkowo w kampanii wykorzystywany był link tekstowy. Każdy z przepisów miał swoją pulę produktów, do których były podpowiadane reklamy kontekstowe:
Zupa z dyni, np: dynia, ziemniaki, kostka rosołowa, curry
Tarta, np: ciasto francuskie, salami, bakłażan, pomidorki cherry
Pappardelle, np: borowiki, rukola, szynka parmeńska, orzechy
Komentarze:
Comments