Książka kucharska w aplikacji Listonic po raz pierwszy

1 grudnia 2014

Marketer/Klient:

Arla Foods – serki kremowe Apetina

Agencja:

pomysł i realizacja dom mediowy Carat

Czas trwania kampanii (akcji):

od 15 października do 15 listopada 2014

Wykorzystane media:

Listonic banner reklamowy na listach zakupów oraz link tekstowy targetowany po produktach na listach zakupów, mobilny landing page z zakładkami.

Cel:

Wsparcie kampanii content marketingowej przepisów z serkami Arla Apetina.

Opis:

Pierwszy raz w Polsce użytkownicy mobilnej listy zakupów Listonic mieli dostęp do dedykowanej książki kucharskiej z przepisami, w których składnikami były serki kremowe Apetina. Każdy przepis był promowany banerem i dedykowaną stroną mobilną, na której znajdował się opis przygotowania i zdjęcie gotowego dania.

Dodatkowo w kampanii wykorzystywany był link tekstowy. Każdy z przepisów miał swoją pulę produktów, do których były podpowiadane reklamy kontekstowe:

Zupa z dyni, np: dynia, ziemniaki, kostka rosołowa, curry

 

Tarta, np: ciasto francuskie, salami, bakłażan, pomidorki cherry

Pappardelle, np: borowiki, rukola, szynka parmeńska, orzechy

 

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X