Lenovo z powodzeniem testuje marketing Wi-Fi i uzyskuje ponadprzeciętny wynik

17 grudnia 2015

Marketer/Klient:

Lenovo

Agencja:

Universal McCann / Reprise Media

Czas trwania kampanii (akcji):

21-28 września 2015

Wykorzystane media:

JustWIFI – rozwiązanie do marketingu Wi-Fi

Cel:

Celem przeprowadzonej kampanii było promowanie produktu Lenovo – Yoga Notebook 3 Pro. Jest to urządzenie, który pozwala na pracę na 4 sposoby: notebooka, podstawki, namiotu i tableta.

Opis:

Użytkownicy, którzy łączyli się z JustWIFI w miejscach publicznych (galerie handlowe, lotniska, dworce), określali jaki sposób używania sprzętu elektronicznego jest dla nich najwygodniejszy. Reklama była wyświetlana w centrach handlowych (m. in. Galeria Krakowska, Galeria Riviera Gdynia, Galeria Factory Warszawa), na lotniskach (m. in. Lotnisko Modlin), na dworcach (Dworzec Główny Kraków).

Link do kreacji: http://download.justtag.com/Reklamy/Lenovo2/Info.html 

Wyniki:

48 proc. użytkowników odpowiedziało na zadane pytanie, a 78 proc. z nich przeszło na stronę Lenovo, klikając w „Poznaj Yoga i połącz”. Blisko 60 proc. użytkowników wskazało tablet, jako najwygodniejszy w użytkowaniu, a 31 proc. wybrało laptop. 39 proc. kontaktów reklamowych zostało wyemitowanych w galeriach handlowych, czyli w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca zakupu. 32 tys. osób miało kontakt z reklamą. CTR wyniósł 35,6 proc.

Komentarz:

– Szukaliśmy innowacyjnego narzędzia, które połączy nasze działania marketingowe – online’owe i offline’owe – więc kampania promująca Yoga Notebook 3 Pro w ramach sieci JustWIFI spełniła nasze oczekiwania. W krótkim czasie w innowacyjny sposób zaangażowaliśmy wielu mobilnych użytkowników. Dotarliśmy z przekazem reklamowym do różnorodnych miejsc, w tym sieci handlowych. Ponadto każdy z zainteresowanych użytkowników, który trafił na nasza stronę poprzez JustWIFI przekonał się wcześniej, jak innowacyjnym produktem jest notebook Yoga 3 Pro – komentuje Justyna Chmielewska, brand manager w Lenovo.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X