Mobilna reklama kontekstowa w "Listonic" na przykładzie Durexa

26 lutego 2013

Pierwszy z serii case studies mających na celu opisanie efektów kampanii reklamowych przeprowadzanych w aplikacji „Listonic”. Kampania została realizowana przy współpracy z Mobext Polska (Havas Media).

Data:

07.02.2013–14.02.2013

Cel:

Walentynkowa promocja nowego produktu Durexa – prezerwatyw Performax Intense, zaprojektowanych tak, aby kochankowie mogli osiągnąć wspólny orgazm.

Sposób:

Klikalny baner reklamowy wyświetlany na liście zakupów w aplikacji „Listonic”. Landing page dopasowany do mobilnych standardów wraz z przyciskiem „dodaj do listy zakupów”. Reklama kontekstowa dopasowana do słów kluczowych związanych z afrodyzjakami i Walentynkami.

Efekty:

– 450 tys. odsłon baneru reklamującego (zdjęcie powyżej)

– CTR na poziomie 0,69 proc.

– 45 tys. odsłon reklamy kontekstowej

– CTR na poziomie 2,32 proc.

– 1162 proc. wzrostu obecności marki na listach zakupów w analogicznym okresie poprzedniego miesiąca

– 202 proc. wzrostu popularności kategorii produktów

Zastrzeżenie:

Prezerwatywy są produktem kupowanym impulsywnie. Reklama miała ogromne natężenie (450 tys. odsłon baneru w ciągu tygodnia).

Opis:

Reklama prezerwatyw Durex wyświetlała się użytkownikom aplikacji „Listonic” przy wpisach związanych z Walentynkami, m.in. „wino”, „świece” czy przy afrodyzjakach. I tak np. reklama „Na deser nie tylko w kuchni” wyświetlała się po dodaniu do listy zakupów „bitej śmietany”.

Reklama „Liczy się wspólna rozkosz” dodawała się do listy zakupów przy „truskawkach”.

Inne kampanie z wykorzystaniem aplikacji „Listonic” można sprawdzić pod tym linkiem. W kolejnych dniach pojawią się nowe case studies akcji marketingowych w tym kanale mobilnym.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//