„Nowy wymiar uczelni”. SWPS z powodzeniem promuje się w kanale mobilnym
Dzięki wykorzystaniu formatu rich media osiągnięto wysoki poziom zaangażowania oraz wskaźnik CTR na poziomie 7 proc. Kreacja z mechanizmem interaktywnej kostki 3D budowała pozytywne skojarzenia związane z hasłem „Nowy wymiar uczelni”.
Klient/Marketer:
SWPS (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej)
Agencja:
Adello Polska
Czas trwania:
grudzień 2013-styczeń/luty 2014
Media:
Sieć Adello Premium: serwisy mobilne wybranych wydawców ogólnopolskich (zarówno newsowe, jak i rozrywkowe).
Cel kampanii:
Budowanie wizerunku SWPS i znajomości oferty studiów zgodnie z założeniami strategii komunikacji „Nowy wymiar uczelni”. Wsparcie procesu rekrutacji „zimowej” na wybrane kierunki studiów w okresie styczeń/luty 2014 rok.
Opis:
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej jest jedną z najlepszych uczelni wyższych w Polsce – najczęściej wybieraną uczelnią niepubliczną. Oferta SWPS obejmuje jednolite studia magisterskie, studia I i II stopnia oraz doktoranckie i podyplomowe. Uczelnia znajduje się w gronie najbardziej prestiżowych jednostek naukowych w kraju. W 2013 roku opracowano platformę komunikacyjną „Nowy wymiar uczelni” podkreślającą wysoką jakość nauczania oraz innowacyjny i nowoczesny charakter oferty. Częścią strategii komunikacji była komunikacja online/mobile. Pierwsza fala kampanii mobilnej miała charakter wizerunkowy. W drugiej zaś wprowadzono także mechanizmy sprzedażowe związane z „zimową” rekrutacją na studia.
Geotargetowanie:
Warszawa / woj. mazowieckie
Format reklamowy:
Rich media, expand baner – pełnoekranowa, interaktywna kostka 3D “swipe cube”, którą użytkownik samodzielnie obracał odkrywając kolejne elementy przekazu.
– Zasięg kampanii: 600 tys. odsłon interaktywnego formatu „swipe cube” (capping 1)
– CTR – 7 proc. – kliknięcie w dowolną ściankę kostki i przejście do wybranego miejsca w mobilnym serwisie uczelni /landing page.
Komentarz:
– Zgodnie z naszą filozofią najlepszego dopasowania kampanii zaproponowaliśmy SWPS z jednej strony najlepszą i zróżnicowaną powierzchnię reklamową, z drugiej zaś – interaktywny format, który zapewniał wysoki poziom zaangażowania, przy jednoczesnym budowaniu skojarzeń z marką. Warto podkreślić, że osiągnięto efektywny koszt za klik na poziomie kampanii performance przy nieporównywalnym efekcie wizerunkowym – mówi Rafał Staszkiewicz, country manager Adello Polska.
– SWPS jako jeden z liderów branży stawia na nowoczesną komunikację. Systematycznie rozwijamy mobilną wersję naszego serwisu internetowego. Naturalną konsekwencją tych działań jest wykorzystanie reklamy mobilnej. Efekty pierwszej kampanii są bardzo obiecujące i dostarczyły nam wielu ciekawych spostrzeżeń i danych do dalszej optymalizacji działań w kanałach mobilnych. Z pewnością będziemy planowali podobne działania w przyszłości – mówi Łukasz Skorupski, kierownik sekcji Internet i kreacja.
Komentarze:
Comments