Onet mobile. Desktop i mobile
Kolejne case study z kampanii zrealizowanej przez Grupę Onet. Projekt Szwajcaria to przykład synergicznego połączenia „dużego” Onetu (wersji Web) z mobilem.
Klientem była Ambasada Szwajcarii. W ramach kampanii zespół sprzedaży specjalnej Grupy Onet stworzył sekcję specjalną w serwisie www.podroze.onet.pl oraz minisite dopasowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Serwis mobilny składał się z następujących elementów: Regiony – sekcja z artykułami; Podróż – sekcja z artykułami informującymi jak dotrzeć do Szwajcarii i jak się po niej poruszać; Narzędzia – sekcja opisująca wszystkie dostępne mobilne aplikacje o Szwajcarii; Video – sekcja z przygotowanymi przez Onet materiałami filmowymi; Mapa – sekcja z mapą, na której widniały zaznaczone ciekawe miejsca do zobaczenia.
Czas realizacji:
11.2012–01.2013 rok
Wyniki:
– dzienna ilość odsłon strony głównej m.onet w trakcie umieszczenia linku kierującego do serwisu: 1,3 mln
– dzienna ilość unikalnych użytkowników m.onet w trakcie umieszczenia linku kierującego do serwisu: 286 759
Na GoMobi.pl prezentowana była już długoterminowa współpraca z Allegro. W jej ramach w mobilnej wersji strony oraz w aplikacji “Onet News” wśród ikon paska narzędzi pojawiła się dodatkowa ikona partnera prowadząca do jego sklepu. W serwisie prezentowany był również zbudowany dla Nissana magazyn. Forma jego publikacji była zbliżona do materiałów redakcyjnych, stad odbiorcy nie postrzegali go jako standardowej reklamy. Z kolei wspólnie z producentem urządzeń AGD firmą Electrolux Onet przygotował serwis świąteczny, gdzie wyeksponowano produkty marketera.
Komentarze:
Comments