Onet mobile. Desktop i mobile

11 marca 2013

Kolejne case study z kampanii zrealizowanej przez Grupę Onet. Projekt Szwajcaria to przykład synergicznego połączenia „dużego” Onetu (wersji Web) z mobilem.

Klientem była Ambasada Szwajcarii. W ramach kampanii zespół sprzedaży specjalnej Grupy Onet stworzył sekcję specjalną w serwisie www.podroze.onet.pl oraz minisite dopasowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Serwis mobilny składał się z następujących elementów: Regiony – sekcja z artykułami; Podróż – sekcja z artykułami informującymi jak dotrzeć do Szwajcarii i jak się po niej poruszać; Narzędzia – sekcja opisująca wszystkie dostępne mobilne aplikacje o Szwajcarii; Video – sekcja z przygotowanymi przez Onet materiałami filmowymi; Mapa – sekcja z mapą, na której widniały zaznaczone ciekawe miejsca do zobaczenia.

Czas realizacji:

11.2012–01.2013 rok

Wyniki:

– dzienna ilość odsłon strony głównej m.onet w trakcie umieszczenia linku kierującego do serwisu: 1,3 mln

– dzienna ilość unikalnych użytkowników m.onet w trakcie umieszczenia linku kierującego do serwisu: 286 759

Na GoMobi.pl prezentowana była już długoterminowa współpraca z Allegro. W jej ramach w mobilnej wersji strony oraz w aplikacji „Onet News” wśród ikon paska narzędzi pojawiła się dodatkowa ikona partnera prowadząca do jego sklepu. W serwisie prezentowany był również zbudowany dla Nissana magazyn. Forma jego publikacji była zbliżona do materiałów redakcyjnych, stad odbiorcy nie postrzegali go jako standardowej reklamy. Z kolei wspólnie z producentem urządzeń AGD firmą Electrolux Onet przygotował serwis świąteczny, gdzie wyeksponowano produkty marketera.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X