Onet mobile. Sekcja specjalna na Święta

27 lutego 2013

Drugie case study prezentujące niestandardowe produkty mobilne, jakie przygotowuje dział reklamowy Grupy Onet. Kamil Wójtowicz, mobile sales specialist w zespole sprzedaży specjalnej Grupy Onet pisze tym razem o serwisie na Święta przygotowanym dla producenta urządzeń AGD firmy Electrolux.

Po ubiegłorocznym sukcesie mobilnej wersji serwisu świątecznego zdecydowaliśmy się na kontynuacje projektu również w tym roku. Serwis świąteczny w wersji mobilnej zawierał następujące zakładki: „Prezenty”, „Kuchnia”, „Poza domem”, „Czas świąt”, „Przygotowania”, „Przepisy”.

Świadczenia w serwisie uginały się niczym stół pod ciężarem wigilijnych dań. Sekcja „Prezenty” przedstawiała listę produktów Electrolux, które były idealną propozycją na świąteczne upominki. Sekcja „Przygotowania” była zbiorem artykułów, które podpowiadały jak łatwo i przyjemnie przygotować się do Świąt wykorzystując produkty Partnera. W zakładce „Przepisy” użytkownicy mogli zobaczyć, jakie propozycje kulinarne można przygotować za pomocą urządzeń Electrolux.

Cały serwis ponadto był oznaczony logo firmy na wyłączność. Każdy artykuł posiadał również klikalny boks partnera. Promocja serwisu odbywała się za pomocą interaktywnego widgetu na stronie głównej m.onet.pl, odmierzającego czas pozostały do Świąt, linku reklamowego oraz kampanii autopromocyjnej.

Kampania została zrealizowana w okresie:

23.11.2012-31.12.2012

Statystyki:

Cały serwis zanotował 43 690 UU72 528 PV.

UU (unique user): Unikalny Użytkownik osoba korzystająca z internetu przynajmniej raz w miesiącu, rozpoznawana i definiowana przez adserver na podstawie pliku cookie (odpowiada liczbie komputerów).

PV (page view): Odsłona strony – pełne załadowanie się w przeglądarce dokumentu typu HTML.

Informacja pochodzi z uruchomionego wczoraj na GoMobi.pl działu „Case studies”. Swoje case’y mobilne możecie przesyłać na adres mail lukasz.klosowski@gomobi.pl. Następnie będą one publikowane w serwisie.

Pierwsze case study prezentowane na GoMobi.pl znajduje się w tym miejscu. Promocja Nissana Juke wiązała się z przygotowaniem magazynu komercyjnego na stronach wydawcy, który wsparty był formatami Rich Media.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X