Strona główna plus aplikacja – sposób na efektywną kampanię w mobile
Współpraca Onetu z Allegro przebiega na dwóch płaszczyznach – mobilnej wersji Onetu oraz jego najważniejszej aplikacji “Onet News”. Zaowocowało to bardzo wysokimi statystykami.
To jeden z pierwszych “szytych na miarę” produków mobilnych stworzonych przez zespół sprzedaży specjalnej Grupy Onet. Wcześniej na GoMobi.pl prezentowany był zbudowany dla Nissana magazyn oraz rozwijany z marką Electrolux serwis świąteczny.
Czas trwania kampanii:
To długoterminowa współpraca trwająca od 2011 roku.
Cele:
– prezentacja najciekawszych ofert z serwisu Allegro
– dostęp do łatwego przeglądania oraz wyszukiwania treści Allegro na obszarach mobilnych Onet
Środki:
Na stronie głównej Onetu w pasku narzędziowym znajduje się dodatkowa ikona Allegro. W mobilnej wersji strony za najważniejszymi działami ulokowano najatrakcyjniejsze okazje z serwisu wraz z wyszukiwarką produktów. Przestrzeń reklamowa została powiększona o dwie kolejne strony, które można zobaczyć po przesunięciu w bok, niczym slider.
W aplikacji “Onet News” pojawiła się dodatkowa, siódma ikona w tabeli narzędziowej sygnowana serwisem partnera. Po kliknięciu, na planszy, znajduje się: wyszukiwarka, prezentacja promowanych artykułów, kategorie produktów oraz mechanizm logowania do serwisu Allegro. Oferty ulokowane są również na specjalnym źródle w aplikacji.
Statystyki w lutym 2013 dla strony głównej m.onet.pl/miesięczne:
– 51 487 390 PV (page view) – odsłona strony
– 3 103 199 UU (unique user) – unikalny użytkownik
– na koniec lutego 2013 roku aplikacja “Onet News” została pobrana 338 239 razy
Informacja pochodzi z uruchomionego na GoMobi.pl działu „Case studies”. Swoje case’y mobilne możecie przesyłać na adres lukasz.klosowski@gomobi.pl. Następnie będą one publikowane w serwisie.
Komentarze:
Comments