Parallax Rectangle – innowacyjny format w portfolio Media Impact Polska

13 stycznia 2017

Parallax Rectangle to reklama nawiązująca do najnowszych trendów designu i produkcji stron internetowych. Reklama składa się z dwóch niezależnych od siebie warstw. Jedna z nich jest całkowicie statyczna, podczas gdy druga reaguje na orientację smartfona. Jest to reklama, która zaprasza do zabawy i zaangażowania użytkownika, a przez to do lepszego zapamiętania przekazu.

Klient:

Volkswagen

Dom mediowy:

Mediacom-Warszawa

Czas trwania kampanii:

15 października – 06 grudnia 2016 rok

Wykorzystane media:

Parallax Rectangle

Cel:

Promocja modelu Porsche Cayenne – Platinium Edition. Zwrócenie uwagi na korzystne finansowanie produktu. Dotarcie do TG mężczyzn z dużych miast z zarobkami powyżej 5 tys. zł netto.

Opis:

Aby dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej działania zostały zaplanowane na serwisach mobilnych Forbes, Newsweek oraz Businessinsider. Kreacja była oparta na mechaniźmie żyroskopu, dzięki któremu po przechyleniu telefonu można było zobaczyć resztę kreacji. Wymiar wizualny został wzmocniony efektem paralaksy nadającej efekt przestrzenny całej kreacji.

Wideo:

Wyniki:

Dotarcie do 1 136 486 UU

Komentarz:

Media Impact Polska dom sprzedaży Grupy Onet-RASP w 2016 roku wprowadził do oferty 6 nowych formatów rich media, które bazują na automatycznym wykryciu położenia smartfona w przestrzeni. Do portfolio produktów dołączyły następujące formaty: MultiImages Rectangle, Parallax Rectangle, Vertical oraz Horizontal Panorama, Bars 3D Rectangle, a także Pull Fullpage Rectangle.

Mobilne formaty reklamowe wykorzystują natywne funkcje smartfona takie jak akcelerometr oraz żyroskop. Grupa Onet-RASP niezmiennie od lat eksperymentuje na tym polu, rozbudowując portfolio stara się uwzględniać obowiązujące trendy. Poszukując ciągle nowych rozwiązań bez wątpienia zasługuje na opinię innowatora polskiego rynku reklamy mobilnej.

 

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//