Pierwsza na świecie mobilna kampania kontekstowa

Łukasz Kłosowski

27-02-2013
Pierwsza na świecie mobilna kampania kontekstowa

Poniżej drugi z serii case studies, gdzie producent aplikacji “Listonic” dzieli się wynikami przeprowadzonych kampanii reklamowych. Tym razem promocja dotyczyła Kabanosa Jedynaka (Indykpol). Tą kampanią “Listonic” jako pierwszy na świecie wymyślił mobilną reklamę kontekstową na liście zakupów.

Data:

01.01.2013-31.01.2013

Cel:

Promocja Kabanosa jako alternatywy dla słonych i słodkich przekąsek.

Sposób:

Reklama kontekstowa dopasowana do słów kluczowych: kabanos, piwo, chipsy, krakersy, orzeszki, paluszki.

Efekty:

5500 odsłon reklamy kontekstowej miesięcznie.

 

 

Indykpol prowadził kampanię reklamową na mobilnej liście zakupów etapami.

Data:

01.02.2012-29.02.2012

Efekty:

W ramach kampanii konsumenci zobaczyli prawie 27 tys. komunikatów reklamowych.

Dane na 18.02.2013

Od początku 2012 roku reklama wpłynęła na około 80 tys. misji zakupowych.

Komentarz:

“Listonic” jako jedna z nielicznych polskich aplikacji wypracował swój własny model biznesowy. Nowatorskie podejście do reklamy mobilnej sprawia, że o usłudze nieprzerwanie piszą media branżowe. Ilość wzmianek o “Listonic” wyłącznie w serwisie GoMobi.pl wynosi na dzień dzisiejszy 26.

Promocja Kabanosa Jedynaka (Indykpol) odbiła się bardzo szerokim echem. Mówiono o niej na wielu konferencjach marketingowych, między innymi na adStandard 2011, infoShare 2011 czy w Trendbooku 2011. Informacja o pierwszej na świecie kampanii polegającej na kontekstowo dopasowanych hasłach reklamujących produkty FMCG na listach zakupów pojawiła się we wszystkich mediach branżowych w Polsce.

Pierwsze case study z wykorzystaniem aplikacji “Listonic” prezentowane w serwisie GoMobi.pl znajduje się w tym miejscu. Była to walentynkowa promocja prezerwatyw Durex Performax Intense.

Informacja pochodzi z uruchomionego wczoraj na GoMobi.pl działu “Case studies”. Swoje case’y mobilne możecie przesyłać na adres mail lukasz.klosowski@gomobi.pl. Następnie będą one publikowane w serwisie.

Komentarze:

Comments

comments