Ponad 200 tys. interakcji z reklamą promującą serial „Hannibal” na AXN!

28 maja 2013

Poniżej wyniki z zeszłomiesięcznej promocji serialu „Hannibal” emitowanego na AXN, która objęła również kanał mobilny. Oryginalna kreacja Rich Media z „wirtualnymi” kroplami krwi doprowadziła do tego, że pomimo zaledwie czterodniowego okresu emisji, reklama miała aż 230 tys. interakcji.

Marketer:

AXN

Agencja:

Mobext Polska (Havas Media Group), kreacja przygotowana przez agencję Mobizzy

Czas trwania:

5.04-9.04 2013

Wykorzystane media:

Serwisy mini.wp.pl, m.onet.pl, Business Ad Network, IDMnet (mobiAds)

Cel:

Promocja nowego serialu „Hannibal”

Opis:

Kampania reklamowa w mobilnym internecie emitowana była z wykorzystaniem niestandardowej kreacji Rich Media. Na dużych polskich portalach i stronach mobilnych użytkownicy mieli możliwość doświadczenia spotkania z dr Lecterem. Dotykając ekranu zostawiali na nim „wirtualne” krople krwi, a po zaciemnieniu ekranu ich oczom ukazywała się właściwa cześć kreacji, w której można było obejrzeć krótki zwiastun, przejrzeć galerię zdjęć czy przeczytać opis serialu. Na telefonach z systemem iOS istniała dodatkowo możliwość dodania przypomnienia o premierze serialu do kalendarza.

Wyniki:

– ponad 230 tys. interakcji z reklamą w ciągu 4 dni (wskaźnik interakcji wyniósł prawie 14 proc.)

– prawie 12 tys. odtworzeń zwiastuna (5 proc. spośród tych, którzy weszli w interakcję), prawie połowa użytkowników obejrzała cały zwiastun

– ponad 10 tys. przeczytało opis

– 3,5 tys. obejrzało galerię

Wideo:

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//