Ponad 200 tys. interakcji z reklamą promującą serial „Hannibal” na AXN!
Poniżej wyniki z zeszłomiesięcznej promocji serialu „Hannibal” emitowanego na AXN, która objęła również kanał mobilny. Oryginalna kreacja Rich Media z “wirtualnymi” kroplami krwi doprowadziła do tego, że pomimo zaledwie czterodniowego okresu emisji, reklama miała aż 230 tys. interakcji.
Marketer:
AXN
Agencja:
Mobext Polska (Havas Media Group), kreacja przygotowana przez agencję Mobizzy
Czas trwania:
5.04-9.04 2013
Wykorzystane media:
Serwisy mini.wp.pl, m.onet.pl, Business Ad Network, IDMnet (mobiAds)
Cel:
Promocja nowego serialu „Hannibal”
Opis:
Kampania reklamowa w mobilnym internecie emitowana była z wykorzystaniem niestandardowej kreacji Rich Media. Na dużych polskich portalach i stronach mobilnych użytkownicy mieli możliwość doświadczenia spotkania z dr Lecterem. Dotykając ekranu zostawiali na nim „wirtualne” krople krwi, a po zaciemnieniu ekranu ich oczom ukazywała się właściwa cześć kreacji, w której można było obejrzeć krótki zwiastun, przejrzeć galerię zdjęć czy przeczytać opis serialu. Na telefonach z systemem iOS istniała dodatkowo możliwość dodania przypomnienia o premierze serialu do kalendarza.
Wyniki:
– ponad 230 tys. interakcji z reklamą w ciągu 4 dni (wskaźnik interakcji wyniósł prawie 14 proc.)
– prawie 12 tys. odtworzeń zwiastuna (5 proc. spośród tych, którzy weszli w interakcję), prawie połowa użytkowników obejrzała cały zwiastun
– ponad 10 tys. przeczytało opis
– 3,5 tys. obejrzało galerię
Wideo:
Komentarze:
Comments