Powiadomienia push zwiększają sprzedaż audiobooka tygodnia

11 września 2014

Marketer/Klient:

Audioteka

Agencja:

Infobip

Czas trwania kampanii (akcji):

Kampania trwa od czerwca.

Wykorzystane media:

Powiadomienia push, e-mailing, bannery na stronie Audioteka.

Cel:

Promocja audiobooka tygodnia (na platformę Android) i nowych tytułów (na platformę iOS).

Opis:

Powiadomienia push zostały dodane do standardowych kanałów komunikacyjnych (mailing + website). Prowadzono kampanię promującą audiobooka tygodnia (rotacja co tydzień) oraz nowe tytuły.

Dane historyczne pokazały, że iOS i Android to dwa różne kanały jeśli chodzi o zachowania i preferencje. Platforma iOS ma uproszczoną procedurę płatności, dlatego audiobooki w standardowych cenach sprzedają się dobrze. To dlatego skupiono się na promocji nowych pozycji. Z kolei Android jest platformą wymagającą elastyczności cenowej. Wśród jego użytkowników sprawdzają się rabaty, a także oferty specjalne.

Wyniki:

Kampania pozwoliła zwiększyć sprzedaż o ok. 5 proc. Stopa konwersji z powiadomień push jest 7 razy większa od średniej bez powiadomień.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X