Powiadomienia push zwiększają sprzedaż audiobooka tygodnia
Marketer/Klient:
Audioteka
Agencja:
Infobip
Czas trwania kampanii (akcji):
Kampania trwa od czerwca.
Wykorzystane media:
Powiadomienia push, e-mailing, bannery na stronie Audioteka.
Cel:
Promocja audiobooka tygodnia (na platformę Android) i nowych tytułów (na platformę iOS).
Opis:
Powiadomienia push zostały dodane do standardowych kanałów komunikacyjnych (mailing + website). Prowadzono kampanię promującą audiobooka tygodnia (rotacja co tydzień) oraz nowe tytuły.
Dane historyczne pokazały, że iOS i Android to dwa różne kanały jeśli chodzi o zachowania i preferencje. Platforma iOS ma uproszczoną procedurę płatności, dlatego audiobooki w standardowych cenach sprzedają się dobrze. To dlatego skupiono się na promocji nowych pozycji. Z kolei Android jest platformą wymagającą elastyczności cenowej. Wśród jego użytkowników sprawdzają się rabaty, a także oferty specjalne.
Wyniki:
Kampania pozwoliła zwiększyć sprzedaż o ok. 5 proc. Stopa konwersji z powiadomień push jest 7 razy większa od średniej bez powiadomień.
Komentarze:
Comments