Promo hunters generują wysoki CTR

Łukasz Kłosowski

25-08-2015
Promo hunters generują wysoki CTR

Ekspozycja gazetki promocyjnej Abra Meble w aplikacji Blix dała 26-procentowy CTR.

Czas kampanii:

2 tygodnie (czerwiec/lipiec 2015)

Opis:

Blix to najpopularniejsza aplikacja mobilna do przeglądania gazetek i promocji. Od daty premiery (grudzień 2013) roku została pobrana ponad 650 tys. razy. Dziennie aplikacja jest uruchamiania 245 tys. razy. 79 proc. użytkowników to osoby w wieku 18-34 lata. Większość z nich pochodzi z dużych miast. Aż 80 proc. aktywnych użytkowników stanowią kobiety. Aplikacja jest naturalnym środowiskiem do prezentowania okazji cenowych, a użytkownicy korzystający z niej w głównej mierze zainteresowani są okazjami stanowiącymi jej główny kontent.

Blix jest jedną z aplikacji z kategorii programy lojalnościowe oraz agregatory promocji. Nowa grupa konsumencka, która z nich korzysta, zyskała nawet branżową nazwę promo hunters (więcej na ten temat w artykule „Geolokalizacja, targetowanie i promo hunters” w publikacji “Mobile advertising sprzedaje”).

Celem kampanii była maksymalizacja wyświetleń gazetki promocyjnej Abra Meble. Użytkownicy, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie powiadomień push, w dniu rozpoczęcia kampanii otrzymali komunikat o nowej ofercie. Dodatkowo oferta była podlinkowana i po kliknięciu w grafikę przenosiła na stronę internetową sklepu meblowego.

Wyniki:

Liczba wyświetleń: 96 482

Liczba przekierowań na stronę: 25 387

CTR: 26 proc.


Komentarze:

Comments

comments