Promo hunters generują wysoki CTR
Ekspozycja gazetki promocyjnej Abra Meble w aplikacji Blix dała 26-procentowy CTR.
Czas kampanii:
2 tygodnie (czerwiec/lipiec 2015)
Opis:
Blix to najpopularniejsza aplikacja mobilna do przeglądania gazetek i promocji. Od daty premiery (grudzień 2013) roku została pobrana ponad 650 tys. razy. Dziennie aplikacja jest uruchamiania 245 tys. razy. 79 proc. użytkowników to osoby w wieku 18-34 lata. Większość z nich pochodzi z dużych miast. Aż 80 proc. aktywnych użytkowników stanowią kobiety. Aplikacja jest naturalnym środowiskiem do prezentowania okazji cenowych, a użytkownicy korzystający z niej w głównej mierze zainteresowani są okazjami stanowiącymi jej główny kontent.
Blix jest jedną z aplikacji z kategorii programy lojalnościowe oraz agregatory promocji. Nowa grupa konsumencka, która z nich korzysta, zyskała nawet branżową nazwę promo hunters (więcej na ten temat w artykule „Geolokalizacja, targetowanie i promo hunters” w publikacji “Mobile advertising sprzedaje”).
Celem kampanii była maksymalizacja wyświetleń gazetki promocyjnej Abra Meble. Użytkownicy, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie powiadomień push, w dniu rozpoczęcia kampanii otrzymali komunikat o nowej ofercie. Dodatkowo oferta była podlinkowana i po kliknięciu w grafikę przenosiła na stronę internetową sklepu meblowego.
Wyniki:
Liczba wyświetleń: 96 482
Liczba przekierowań na stronę: 25 387
CTR: 26 proc.
Komentarze:
Comments