Innowacyjny format 360° w ofercie TVN Media

17 stycznia 2017

Klient:

Murapol

Agencja:

TVN Media

Czas trwania kampanii:

26 września – 31 października 2016

Wykorzystane media:

Mix mediów ze szczególnym naciskiem na spot 360°.

Cel:

Zwiększenie skali dotarcia do osób poszukujących nowego mieszkania, wśród odbiorców aktywnie korzystających z internetu w dużych miastach, w których realizowane są inwestycje mieszkaniowe Grupy Murapol.

Zaangażowanie odbiorców poprzez reklamę odbiegającą od typowych standardów, korespondującą z innowacyjnym charakterem serialu „Para nie do pary”. Wykorzystanie motion design’u do zwizualizowania inwestycji dewelopera oraz transformacja tradycyjnych wizualizacji mieszkań 2D w 3D przez dodanie możliwości ruchu, w celu pobudzenia wyobraźni odbiorców i zachęcenia do poznania oferty nowych mieszkań Grupy Murapol.

Zwiększenie stopnia interakcji klientów dzięki umożliwieniu łatwego sterownia obrazem reklamy w serwisie Player.pl, a jednocześnie w kanale YouTube Grupy Murapol.

Zbudowanie świadomości marki Murapol, jako dewelopera propagującego w sposób nowatorski ideę posiadania własnego mieszkania – miejsca, w którym można czuć się swobodnie w wyrażaniu emocji, rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić, kochać.

Opis:

Reklama 360° to nowy format reklamowy dostępny w ofercie sprzedaży BR TVN Media. Dostępny jest na platformie Player.pl na desktopie, responsywnych stronach na Androidzie, w aplikacji Player.pl na systemach Android i iOS.

Kampania Grupy Murapol była częścią największej w historii polskiego rynku nieruchomości akcji promującej posiadanie własnego mieszkania „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” z udziałem Magdaleny Różczki – ambasadorki Murapolu.

Pierwszą reklamę 360° użytkownicy serwisu Player.pl mieli okazje zobaczyć przy premierze serialu „Para nie do pary”. Zastosowana podczas nagrywania technologia 360° dała widzom możliwość przeniesienia się w sam środek akcji i oglądania perypetii bohaterów z różnych perspektyw – dzięki dowolnemu przesuwaniu obrazu podczas oglądania. Ten sam mechanizm zastosowany został w reklamie 360° Murapolu. Pozwoliło to na połączenie unikatowej treści rozrywkowej dostarczanej w Player.pl z innowacyjną, interaktywną formą reklamową.

Transformacja obrazu mieszkania 2D w 3D i dodanie możliwości ruchu w reklamie 360° Murapolu uatrakcyjniło i zdynamizowało wizualizacje prezentujące osiedla i mieszkania. Dzięki zastosowanej technologii osoby szukające mieszkań na własne oczy mogły je zobaczyć, pospacerować w nich i poczuć tak, jakby naprawdę były w urządzonym wnętrzu. Sprawiło to, że reklama Murapolu stała się czymś więcej niż działaniem marketingowym. Była pomocnym narzędziem, które pozwala przenieść się do gotowego i umeblowanego mieszkania, odbyć spacer wewnątrz i na zewnątrz budynku. W dodatku stanowiła ciekawą inspirację jak można zaaranżować mieszkanie.

Dzięki temu, że emitowana reklama była klikalna, zainteresowane osoby mogły w szybki i łatwy sposób poznać szczegóły oferty mieszkań dewelopera. Za kreację reklamy odpowiedzialny był Whizz (whizz.ninja).

Wideo:

Wyniki:

Wyniki kampanii z wykorzystaniem reklamy 360° okazały się nawet 4-ktornie lepsze, niż z wykorzystaniem bardziej tradycyjnych formatów.

Forma reklamowa liczba emisji liczba kliknięć CTR
Spot 360   247 096       27 954    

11,31%

Screening (DBB z tapetą)   180 851       9 031    

4,99%

Branding playera Kinowego Szeoki   301 488       10 083    

3,34%

Flyfooter   300 840       7 215    

2,40%

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X