Świetne wyniki Netii po skorzystaniu z nowego formatu Gazety.pl na „pierwszym ekranie”

Łukasz Kłosowski

15-12-2014
Świetne wyniki Netii po skorzystaniu z nowego formatu Gazety.pl na „pierwszym ekranie”

Klient:

Netia

Agencja:

Grupa Gazeta.pl/Value Media

Czas trwania kampanii:

28 kwietnia 2014

Wykorzystane media:

Grupa Gazeta.pl – Górny Mobile Rectangle

Cel:

Prezentacja oferty.

Opis:

Firma Netia, dla której mobile jest istotnym kanałem w działaniach promocyjnych chętnie angażuje się w innowacyjne projekty, dlatego, jako pierwsza na rynku, zdecydowała się wykorzystać nowy format mobilny z oferty Gazeta.pl – Górny Mobile Rectangle. Reklama miała charakter wizerunkowy i prezentowana była w najbardziej prestiżowym miejscu na stronach głównych serwisów mobilnych, czyli przed winietą mobilną i treściami redakcyjnymi.

Wyniki:

W ciągu jednego dnia akcji, reklama dotarła do 430 tys. użytkowników mobilnych i została wyświetlona ponad 2,8 mln razy. Zanotowano łącznie ponad 19 tys. klików. Reklama osiągnęła wysoką skuteczności – CTR-U (2,9 proc.) oraz CTR-V (0,67 proc.). Dodatkowo akcja przełożyła się na wyniki sprzedażowe.

Komentarz Gazeta.pl:

Emisja reklamy na „pierwszym ekranie” po wejściu na stronę mobilną, daje gwarancję, że reklama zostanie zauważona przez każdego użytkownika mobilnego. Z połączenia znanego już formatu Środkowego Mobile Rectangle, górnego slotu reklamowego i ogromnego zasięgu mobilnego jakim dysponuje Gazeta.pl, stworzono unikalne rozwiązanie na polskim rynku reklamowym. Przy czym format ten nie jest aż tak inwazyjny jak formaty expandowane czy layerowe.

Głównym celem emisji reklamy była prezentacja oferty, ale kampania przełożyła się również na sprzedaż. Ruch kierowany był na dedykowany mobilny landing page, co pozwoliło zrealizować główny cel emisji, jakim była prezentacja oferty.

Komentarze:

Comments

comments