Wrona nadaje na Snapchacie – pierwsza taka kampania w Polsce

26 lutego 2016

Marketer/Klient: 

Sport.pl

Agencja:

Dział marketingu Sport.pl.

Czas trwania kampanii (akcji): 

Turniej kwalifikacyjny do Igrzysk Olimpijskich Berlin 2016 (5-10 stycznia)

Wykorzystane media:

Sport.pl, Gazeta.pl, profile w mediach społecznościowych Andrzeja Wrony oraz serwisów Sport.pl i Gazeta.pl, ekrany w komunikacji miejskiej CityINFOtv (AMS).

Cel:

Pierwsze miejsce wśród sportowych profili w aplikacji Snapchat w Polsce, zwiększenie oglądalności serwisu Sport.pl oraz pobrań aplikacji Sport.pl LIVE.

Opis:

Andrzej Wrona, mistrz świata w siatkówce mężczyzn z 2014 roku, zrelacjonował przebieg europejskich kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro w aplikacji Snapchat specjalnie dla Sport.pl. Użytkownicy obserwujący Sport.pl na Snapchacie mogli zobaczyć kulisy turnieju, w którym Polacy awansowali do turnieju interkontynentalnego w Japonii.

W krótkich materiałach wideo reprezentant Polski pokazał to, czego kibice nie mogli zobaczyć nigdzie indziej – kulisy treningów i meczów, czyli życie sportowców podczas dużej i ważnej imprezy. Kibice mogli także podpowiadać znanemu siatkarzowi, co chcieliby zobaczyć wykorzystując hashtag #sportPLKracze w mediach społecznościowych.

Wyniki:

Dzięki akcji z Andrzejem Wroną liczba użytkowników obserwujących profil Sport.pl w aplikacji Snapchat wzrosła o 13 tys. Sport.pl został najpopularniejszą marką sportową i czwartą najpopularniejszą marką w aplikacji Snapchat w Polsce (według rankingu Hash.fm).

Komentarz:

– Sportowy świat w 2016 roku skupia się w sieci wokół aplikacji mobilnych i innych form bardzo angażujących użytkowników. Spodziewamy się, że ponad połowa odbiorców Sport.pl śledzi wydarzenia sportowe za pomocą smartfonów. Jako mobilny lider serwisów sportowych w Polsce nie mogliśmy przejść obojętnie obok tych danych, dlatego zaprosiliśmy Andrzeja Wronę do współpracy przy tworzeniu jednego z naszych kanałów mobilnych podczas turnieju kwalifikacyjnego w Berlinie. Była to pierwsza tego typu akcja przeprowadzona w Polsce – mówi Marlena Jezierska, dyrektor marketingu Sport.pl.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//