Yanosik nagradza za poprawną jazdę

16 lutego 2016

Klient:

Yanosik

Agencja:

Creandi

Czas trwania kampanii (akcji):

20-31 sierpnia 2015

Wykorzystane media:

Aplikacja Yanosik

Cel:

Akcja miała na celu wyrabianie w kierowcach korzystających z aplikacji Yanosik nawyków bezpiecznej jazdy oraz przestrzegania bezpieczeństwa na drodze.

Akcja miała także cele edukacyjne informując o powstającej sieci OPP (Odcinkowe Pomiary Prędkości).

Opis:

Zadaniem kierowców było trzykrotne poprawne przejechanie przez wyznaczone Odcinkowe Pomiary Prędkości (zdjęcie powyżej), których w momencie trwania kampanii jeszcze nie było, ale które miały powstać w 2015 roku. Każdego dnia dany kierowca miał raz poprawnie przejechać ten odcinek. Kiedy trzeciego dnia wykonał zadanie poprawnie, w aplikacji pojawiła się formularz konkursowy. Po wypełnieniu go otrzymywał szansę wygrania darmowego biletu do kina.

Wyniki:

– 750 042 odsłony

– 20 088 kliki

– pula 100 podwójnych biletów do kina o wartości 4,8 tys. zł rozeszła się  już trzeciego dnia trwania kampanii

Zastosowana formuła nagradzania za poprawną jazdę zamiast karania za wykroczenia drogowe od czasu zakończenia kampanii została wprowadzona w Yanosiku na stałe przyciągając kolejnych reklamodawców.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X