Zakupy z MasterCard i Listonic – bezcenne. Case study brandingu aplikacji

13 maja 2013

Wyniki długofalowej kampanii MasterCard prowadzonej w aplikacji „Listonic – wygodna lista zakupów”. Efekt – m.in. 40-procentowy wzrost deklaracji płatnościami za pomocą karty płatniczej.

Cel:

Poinformowanie o korzyściach płynących z używania kart płatniczych w miejscu zakupów, gdzie podejmowana jest ostateczna decyzja o sposobie płatności. Zaistnienie w miejscu zakupów, jednocześnie wykorzystując nowe technologie podkreślając, że MasterCard to marka nowoczesna i wyznaczająca trendy.

Sposób:

Współpraca partnerska z aplikacją „Listonic – wygodna lista zakupów”.

Efekty:

Obecność marki w miejscu zakupów bez narzucania się klientowi. Informacje wyświetlają się w prywatnym urządzeniu klienta dzięki czemu umożliwiono spotkania MasterCard i nowoczesnego klienta w miejscu zakupów. Rok po wprowadzeniu brandingu w aplikacji deklaracja płatności kartą wzrosła o 40 proc. W 2012 roku aplikacja zyskała 350 tys. użytkowników. Miesięcznie było w niej generowane około 85 tys. list co łącznie dawało ponad milion produktów kupowanych z Listonic każdego miesiąca.

Opis:

Aby osiągnąć skuteczny, długofalowy efekt zastosowano pełen branding MasterCard w aplikacji i na stronie WWW. Logo MasterCard pojawia się przy każdym uruchomieniu aplikacji, jest widoczne w trakcie jej używania. Szczegółowe informacje o korzyściach płynących z korzystania z karty są dostępne po kliknięciu w logo partnera. Dodatkowo tuż przed zakończeniem zakupów, przed pójściem do sklepowej kasy MasterCard przypomina o płaceniu kartą. Współpraca między Listonic i Master Card trwa już drugi rok i ciągle tworzone są nowe rozwiązania prezentacji marki mające przekonać użytkowników Listonic, że zakupy z MasterCard to bezpieczny i nowoczesny płacenia za zakupy.

Wideo case study

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X
//