Szkolenie dedykowane jest dla marketerów z branży retail, którzy zarządzają promocją zachęcającą do odwiedzenia jednego z punktów sprzedaży. Agenda obejmuje omówienie narzędzi wspierających pozyskiwanie nowych klientów, prezentację mechanizmu pomiaru konwersji oraz działań promujących programy lojalnościowe. A także każdy z etapów procesu zakupowego, przez jaki przechodzi współczesny konsument: od poszukiwania promocji przy obmyślaniu listy zakupów, poprzez podróż do POS, możliwość komunikacji podczas zakupów (in-store) oraz działania posprzedażowe.
AGENDA
CONSUMER INSIGHT – POKOLENIE „SMART-SHOPERS”, CZYLI NOWE ZWYCZAJE ZAKUPOWE
PODRÓŻ DO POS – KONSUMENT DOPROWADZONY DO DRZWI SKLEPU
IN-STORE MARKETING – KOMUNIKACJA PODCZAS WIZYTY W CENTRUM HANDLOWYM
OPTYMALIZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESU POZYSKANIA KLIENTA
PODCZAS ZAKUPÓW
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE Z WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII MOBILE
PŁATNOŚCI MOBILNE BEZ TAJEMNIC
SCENARIUSZ POMIARU KONWERSJI
TRENDY Z PRZYSZŁOŚCI: VR-COMMERCE
SESJA Q&A
SZKOLENIE TRWA OKOŁO 5 GODZIN. W TRAKCIE SZKOLENIA PRZEWIDZIANY JEST LUNCH ORAZ PRZERWY KAWOWE
PROWADZĄCY: Tomasz Szulkowski
Head of Mobext Poland. Zarządza polskim oddziałem agencji marketingu mobilnego o globalnym zasięgu (40 biur na świecie). Mobext funkcjonuje w obrębie Havas Media Group, międzynarodowego domu mediowego, który zajmuje pozycję w TOP10 tego typu instytucji w Polsce. Z marketingiem mobilnym związany jest od blisko 5 lat, a z branżą reklamową od ponad 15 lat. Autor licznych publikacji i prelekcji branżowych.
TERMIN: 22 listopada 2016, godz. 10
LOKALIZACJA: Topiel 23, Warszawa (śródmieście)
LICZBA MIEJSC: 4
CENA: 699 zł bez VAT
Kontakt w sprawie szkolenia, dostępność miejsc, formy rozliczenia, inne zapytania:
E-MAIL: gomobi@gomobi.pl
TEL. + 48 515 490 709
Zarejestruj się już dziś na szkolenie: