News

Łukasz Kłosowski
17 maja 2017

Będą kary na operatorów, jeśli nie będą przestrzegali prawa o roamingu

Sytuacja się zaognia. Jest stanowisko Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie praktyk, jakie stosują polscy operatorzy. Od 15 czerwca br. w Unii Europejskiej wszyscy będziemy korzystali z usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach. Generalną zasadą nowych, wyczekiwanych przepisów jest „roam like at home”, czyli ceny za połączenia, SMS-y i transmisję danych jak w domu. Okazuje się, że polscy operatorzy nie zrozumieli tego i zaczęli kombinować. Co robią? Wprowadzają limity w korzystaniu z usług […]

GoMobi.pl
15 maja 2017

Spicy Mobile dostarcza statystyki Nielsen Digital Ad Ratings

Spicy Mobile, agencja komunikacji mobilnej oraz twórca technologii Mobigate, realizuje pasywny pomiar użytkowników urządzeń mobilnych z systemem Android od stycznia 2015 r. Teraz – dzięki danym dostarczanym przez firmę Nielsen – reklamodawcy oraz wydawcy zainteresowani monetyzacją przestrzeni reklamowej w kanale mobile otrzymają dodatkowo pomiar efektów swoich kampanii. W wyniku współpracy z firmą Nielsen otrzymujemy informację o dopasowaniu kampanii do grupy docelowej. Nielsen Digital Ad Ratings dostarcza […]

Łukasz Kłosowski
15 maja 2017

Mobile payments update. Coraz większe zainteresowanie Android Pay

Poniżej nasz cykl artykułów dotyczących płatności mobilnych. Sprawdźmy, co wydarzyło się od ostatniej aktualizacji. HCE w ING Banku Śląskim Klienci ING Banku Śląskiego otrzymali możliwość wykonywania zbliżeniowych płatności mobilnych przez aplikację Moje ING mobile (przypominam, że stara aplikacja ING Bank mobile nie jest już wspierana przez bank). Rozwiązanie działa w oparciu o platformę tokenizacji Mastercard Digital Enablement Service (MDES). Zatem Śląski zdecydował się […]

Łukasz Kłosowski
10 maja 2017

Ruszamy z nowym cyklem branżowych szkoleń!

Po dobrze przez Was przyjętej listopadowej odsłonie szkoleń branżowych, organizujemy cykl kolejnych szkoleń, tym razem na dużo większą skalę. Prędkość, z jaką mobile opanowuje kolejne obszary życia codziennego oraz biznesu sprawia, że jedynym pewniakiem w otaczającej nas rzeczywistości jest zmiana. Zmiana na poziomie przedsiębiorstw jest procesem, który prowadzi do przewagi konkurencyjnej, zaś kluczowym elementem, stanowiącym o sile danej firmy są ludzie. Na GoMobi.pl oprócz popularyzacji nowych […]

Łukasz Kłosowski
5 maja 2017

TTbot – pierwszy sportowy bot na polskim Twitterze. I do tego zaawansowany

Totolotek we współpracy z firmą Betegy uruchomił na Twitterze chatbota. TTbot nie jest jednak zwykłym botem odpowiadającym na zapytania użytkowników. Bot przewiduje rezultaty meczów polskiej Ekstraklasy oraz podaje statystyki na temat drużyn. Po pierwsze dzięki botowi możemy uzyskać prognozy na temat meczów. Jak to zrobić? W nowym tweecie użytkownik wpisuje pytanie, które dotyczy wyniku konkretnego meczu, oznacza profil @TotolotekPL i publikuje wiadomość na swoim profilu. W ciągu 30 sekund otrzyma […]

Łukasz Kłosowski
28 kwietnia 2017

Pobierz raport „VR-owa ewolucja marketingu”

Światło dzienne ujrzała właśnie wyjątkowa publikacji na temat rzeczywistości wirtualnej. „VR-owa ewolucja marketingu” to jeden w pierwszych takich raportów na polskim rynku. O tyle ciekawy, że porusza temat z marketingowego punktu widzenia. Temat został przedstawiony bardzo szczegółowo – dostajemy niemal 70-stronicową publikację. Raport zawiera trendy i ciekawe pomysły na zastosowanie VR w różnych dziedzinach, a główny wątek to – jak VR przekłada się na marketingowe strategie i kiedy warto po niego […]

Łukasz Kłosowski
25 kwietnia 2017

Innovation 2017 rozdane. Saatchi&Saatchi IS największym zwycięzcą

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku w konkursie Innovation 2017 otrzymała wczoraj agencja Saatchi&Saatchi IS. Na ten sukces złożyły się 3 kampanie: „Baby Browser”, która zdobyła 3 złote statuetki i 2 srebrne, „Silent Protest” (2 srebra) oraz „Psie szczęście” (2 nominacje). Tegoroczny konkurs, a także trwające dziś Forum odbywają się pod hasłem „Rozwój zaczyna się poza strefą komfortu”. Więcej na ten temat mówi w rozmowie z GoMobi.pl Anna Zimecka, project […]

GoMobi.pl
24 kwietnia 2017

311 nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR

Klub Twórców Reklamy ogłosił 311 nominacji spośród 1210 zgłoszonych prac w tegorocznej edycji konkursu KTR. Prace oceniane były w 12 kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event. Przewodniczącą tegorocznego Konkursu KTR była Luciana Cani, Senior Vice President i Executive Creative Director w agencji Lapiz. Prace […]

Łukasz Kłosowski
19 kwietnia 2017

Zmienia się zakres działalności firm SMS marketingowych

SMS jest jednym z podstawowych i pierwszych formatów reklamy mobilnej. Agencje SMS marketingowe ewoluują i pokazują nowe możliwości wykorzystania krótkich wiadomości tekstowych w komunikacji reklamowej. SMS wspiera e-mail E-maile są najpopularniejszymi narzędziami do kontaktu marek z konsumentami. Niestety ich średnia otwieralność jest coraz niższa i wynosi od kilku do kilkudziesięciu procent. Co zatem zrobić, aby podnieść statystyki? Zaangażować SMS-a. Wczoraj platforma do masowej wysyłki SMS-ów SMSAPI wprowadziła rozwiązanie […]

GoMobi.pl
6 kwietnia 2017

Beacony wchodzą na polskie stadiony. Marketingowcy liczą na dodatkowe miliony od kibiców

Dzięki infrastrukturze IoT, drużyny w USA i w Europie oraz ich sponsorzy dynamicznie pomnażają swoje zyski. Komunikaty, wysyłane w trakcie meczu na aplikacje klubowe, znacznie zwiększają wpływy z reklam oraz sprzedaży gadżetów. W Polsce, jako pierwszy obiekt sportowy, wdrożył to rozwiązanie INEA Stadion w Poznaniu. Według Raportu Proxbook Q2, obecnie istnieje około 8,2 miliona czujników zbliżeniowych rozmieszczonych na całym świecie. W sprawozdaniu podano też prognozy, które sygnalizują, że do […]

Łukasz Kłosowski
4 kwietnia 2017

Popularność fintech’ów bierze się z pojawienia regulacji PSD2 oraz z rozwoju platform mobilnych

Temat płatności mobilnych śledzimy na GoMobi.pl dość wnikliwie. Jakie zasadnicze trendy Wy obserwujecie, które już się dzieją również w Polsce? Wojciech Zatorski, COO Braintri: Cały świat jest skoncentrowany obecnie na scenariuszach ułatwiających i przyspieszających realizację transakcji płatności szczególnie z użyciem telefonu. Smartfon stał się w obecnych czasach przedmiotem wkradającym się w każdy aspekt naszego życia. Możemy wyjść z domu bez portfela, ale na pewno nie […]

Łukasz Kłosowski
28 marca 2017

Mobile wideo is eating the world

Reklamy wideo mobile, jakie znaliśmy do tej pory, zaczynają przechodzić do lamusa. Pre-roll, mid-roll, post-roll ciągle są najczęściej spotykane, ale czołowi gracze coraz bardziej eksperymentują oferując z jednej strony coraz krótsze, a z drugiej coraz bardziej intruzywne formaty. Krótkie, nie znaczy mniej angażujące W celu zrozumienia użytkowników największy dostawca treści wideo online YouTube powołał komórkę Unskippable Labs, gdzie bada czy krótsze treści reklamowe angażują tak […]

Blogi

X