Adidas nowatorsko wykorzystuje Instagram

Łukasz Kłosowski

25-08-2014
Adidas nowatorsko wykorzystuje Instagram

Pierwsza na świecie gra na Instagramie powstała w ramach kampanii butów adidas Predator Instinct. Za konspekt odpowiada Isobar Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

Cała rozgrywka będzie odbywać się na oficjalnym koncie adidas Polska na Instagramie, gdzie w galerii profilu użytkownik będzie mógł odnaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct. To właśnie te ostatnie dziewięć zdjęć będzie kluczowe dla uczestników zabawy, bo na każdym z nich adidas otaguje profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia.

Zadaniem uczestnika gry będzie odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Dla ułatwienia, adidas ponumerował zdjęcia tak, by użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić. Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygrywa buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób wygrywa piłki od producenta.

Kampania trwa od 25 sierpnia do 3 września. Kolejny etap gry codziennie o godz. 11.

 

 

Komentarze:

Comments

comments