ATOM ma pomóc wypromować się polskim firmom mobile marketing

Łukasz Kłosowski

24-03-2014
ATOM ma pomóc wypromować się polskim firmom mobile marketing

Mobext (Havas Media Group) uruchamia w Polsce program ATOM, który został stworzony, aby promować innowacyjne rozwiązania wśród firm planujących inwestycje w obszarze mobile marketingu.

W ramach programu ATOM Mobext oferuje podwojenie wkładu finansowego przedsiębiorstwa (do 10 tys. zł) w formie usług takich jak doradztwo strategiczne, hosting, projektowanie user experience czy działania PR.

– To oferta skierowana głównie do sektora MŚP. Oferujemy podwojenie wkładu finansowego przedsiębiorstwa (do 10 tys. zł) w formie wyżej wymienionych usług. Nie ma żadnych terminów, to ciągły program, który dopiero co wystartował w Polsce. W innych krajach skorzystało z niego w sumie kilkadziesiąt firm – mówi GoMobi.pl Adrian Kielich, mobile marketing coordinator w Mobext.

Program został już z powodzeniem wdrożony w krajach takich jak Argentyna, Brazylia, Indonezja, Filipiny, Singapur czy Indie.

Więcej informacji o programie oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na tej stronie.

Komentarze:

Comments

comments