Bomba. Pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze

Łukasz Kłosowski

05-11-2013
Bomba. Pierwszy w Polsce wirtualny sklep w metrze

Internetowy Frisco.pl uruchomił pierwszy w Polsce e-supermarket w warszawskim Metrze Centrum. Ściany po obu stronach stacji wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów. Projekt nawiązuje do kultowego dziś Tesco Homeplus.

Produkty w Metrze można kupować za pomocą smartfona skanując barkody z wirtualnych półek. Po zainstalowaniu aplikacji można zamówić produkty spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. Na półkach e-sklepu w metrze znajdują się również artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Aplikacje działają na iOSAndroida.

Można rozpocząć zakupy na peronie i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. W metrze zakupimy wybrane produkty, a w samej aplikacji jest pełny asortyment Frisco.pl obejmujący ponad 12 tys. produktów. Zamówienia można składać przez cały tydzień, a kurierzy rozwożą zakupy od poniedziałku do soboty w godzinach 7-23.

– Chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Podobny projekt realizował w zeszłym roku Piotr i Paweł. Wtedy wirtualne półki mieliśmy m.in. na wiatach przystankowych.

Otwarcie wirtualnego sklepu w metrze wspiera kampania marketingowa, w ramach której m.in. przez kilka dni listopada przy stacji Metro Centrum hostessy będą rozdawać owoce. Dodatkowo na billboardach na różnych stacjach metra pojawią się reklamy e-supermarketu. Kampania potrwa do końca listopada.

Komentarze:

Comments

comments