Chatbot obsłuży Multikino na Messengerze

GoMobi.pl

20-10-2016
Chatbot obsłuży Multikino na Messengerze

Chatbot Multikina to pierwszy tego typu projekt w Polsce oraz pierwszy kinowy bot w Europie. Dzięki konwersacji obsługuje on cały proces zamówienia biletów w sposób zbliżony do tego przy kasie kinowej.

MultikinoBota można zapytać o konkretny gatunek filmowy, o seanse wyświetlane w wybrany dzień, o konkretny tytuł lub produkcję, którą polecają inni kinomani. Aby bot mógł podać interesujący rozmówcę repertuar wystarczy na Messengerze napisać: Chcę obejrzeć dzisiaj komedię. To wszystko ma na celu ograniczenie czasu, potrzebnego do zamówienia biletów.

– Stale obserwujemy naszych najmłodszych klientów, którzy stanowią ponad połowę widzów sieci Multikino oraz trendy, za którymi podążają. Obecnie młodzież bardzo chętnie korzysta z wiadomości i chatów. Messenger pozwala naszym konsumentom przeprowadzać transakcje i uzyskać informacje, tam gdzie spędzają najwięcej czasu. MultikinoBot, jako nowa forma zakupu lub rezerwacji biletów jest kolejnym przykładem, tego, jak ułatwiamy naszym klientom obejrzenie wybranego seansu w sali kinowej – mówi Wojciech Szymczyk, kierownik e-commerce Multikina. Stale pracujemy nad uproszczeniem procesu, aby odbywał się on bardziej intuicyjnie i wydajnie – dodaje Szymczyk

– Testy bota na profilu MultkinoBot trwać będą od trzech do czterech miesięcy. Ten okres jest niezbędny, aby sprawdzić zachowanie bota w interakcji z naszymi klientami. Po tym czasie planujemy przenieść bota na nasz fanpage Multikino Polska, gdzie mamy ponad 753 tysiące fanów – wyjaśnia Szymczyk.

Bot uczy się podczas konwersacji z ludźmi i po każdej odbytej rozmowie staje się coraz bardziej inteligentny. Technologia przetwarzania języka naturalnego pozwala mu rozumieć język i intencje użytkowników. Dzięki sztucznej inteligencji potrafi podejmować decyzje w warunkach braku wszystkich danych, a także tworzyć modele zachowań i preferencji klientów.

Korzystanie z chatbota jest całkowicie bezpłatne, a kino przewiduje promocje dla pierwszych jego użytkowników. Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu klienci otrzymują email z potwierdzeniem zamówienia.

Za technologią MultikinoBota stoi Chatflow – polski startup tworzący chat commerce dla biznesu.

Kinowy bot jest już publicznie dostępny na profilu MultikinoBot.

Komentarze:

Comments

comments