Direct Billing – Infografika – Jak zwiększyć zyski w sprzedaży Digital Goods?

6 grudnia 2017

Direct Billing (potocznie nazywany także SMS+) to stosunkowo nowa forma płatności mobilnych, o której było już kilka publikacji w ramach GoMobi. Pokrótce przypominając, jest to sposób płatności telefonem komórkowym, w którym nie obciąża naszego konta bankowego, a saldo GSM u Operatora – analogicznie, co w przypadku np. SMS Premium, jednakże z elastycznością płatności znacznie większą.

Popularyzacja płatności Direct Billing w Polsce nie powinna nikogo dziwić – liczba aktywnych kart SIM jest większa niż ilość obywateli, a usług sprzedaży digital goods, tj. dóbr elektronicznych (konta premium, subskrypcje serwisów video, płatności w grach, kupno treści możliwych do przekazania elektronicznie) – jest coraz więcej.


Dlaczego sprzedając digital goods, warto uruchomić kanał sprzedażowy Direct Billing (SMS+)?

1. Dostęp do nowego grona odbiorców – nie każdy ma konto w banku bądź kartę kredytową, każdy ma telefon

2. Wyższy współczynnik pozytywnie zrealizowanych sprzedaży (brak logowań do banku, podawania danych kart płatniczych – transakcja trwa kilka sekund)

3. Lepsze warunki niż w SMS Premium (znacznie korzystniejsze prowizje, elastyczne taryfy – możliwość ustawienia ceny z dokładnością do 1 grosza, maksymalnie 250 PLN netto);

4. Brak konieczności księgowania każdej wpłaty od klienta – jedna zbiorcza faktura za usługi Direct Billing dla HotPay

5. Możliwość realizowania jednorazowych transakcji jak i ustanawiania płatności subskrypcyjnych (idealne uzupełnienie dla płatności kartami kredytowymi, co do których wciąż Polacy nie mogą się przekonać)

Dlaczego konsumenci chętnie kupują poprzez Direct Billing?

1. Szybkość transakcji – całość trwa dosłownie kilkanaście sekund

2. Bezpieczeństwo transakcji – nie musimy pozostawiać danych do karty kredytowej bądź innych wrażliwych danych na stronie

3. Wygoda transakcji – nie musimy pamiętać skomplikowanych loginów i haseł do systemów bankowości elektronicznych

4. Odroczona płatność – teoretycznie płacimy od razu, w praktyce realny koszt ponosimy dopiero kolejnego miesiąca przy okazji opłacania faktury za usługi GSM

5. Przejrzystość transakcji – klarowny dostęp do historii każdej transakcji, możliwość rezygnacji z usługi, brak ukrytych opłat hotpay.pl

A czy Ty, drogi przedsiębiorco, uruchomiłeś już oferowany przez HotPay.pl nowy kanał płatności Direct Billing?

 

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X