Druga odsłona kampanii Durex w aplikacji "Listonic"

26 marca 2013

Marka Durex ponownie wykorzystuje marketing mobilny, tym razem w wielkanocnej kampanii. Reklamy prezerwatyw wyświetlają się przy najpopularniejszych produktach kojarzących się ze Świętami Wielkiej Nocy.

To druga odsłona kampanii mobilnej Durex w aplikacji „Listonic”. Promowany produkt – Durex Performax Intense – prezerwatywy zaprojektowane tak, aby kochankowie mogli osiągnąć wspólny orgazm, wyświetla się przy produktach związanych ze świętami.

Reklamy dodają się kontekstowo do wpisów na listach zakupów konsumentów. I tak np. reklama “Na deser w sypialni” wyświetli się po dodaniu do listy słowa “babka”, klikalny tekst “zapragniecie jeszcze ostrzejszych doznań” doda się do listy zakupów przy “chrzanie”, “w jego rytmie dojdziecie na szczyt” pokaże się przy wpisie “mazurek”. Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę, z której jednym kliknięciem można dodać Durex Performax Intense do listy zakupów. Wszystkie hasła reklamowe można poznać na stronie reklama.listonic.pl.

Kampania potrwa do 31 marca. W jej ramach prowadzone będą działania w „Listonic” z wykorzystaniem reklamy wizerunkowej oraz kontekstowej. Za pomysł oraz jego realizację odpowiedzialna jest agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) we współpracy z działem sprzedaży „Listonic”.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X