Durex z "Listonic" mobilnie na walentynki

8 lutego 2013

Agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) realizuje dla marki Durex kampanię walentynkową z wykorzystaniem aplikacji mobilnej „Listonic”.

Wystartowała mobilna kampania promująca najnowszy produkt Durex – Performax Intense, prezerwatywę zaprojektowaną tak, aby kochankowie mogli osiągnąć wspólny orgazm. Poza działaniami reklamowymi w mediach tradycyjnych oraz w internecie marka zdecydowała się po raz pierwszy na naszym rynku rozszerzyć je o działania mobilne w aplikacji „Listonic”.

– Mobile jako medium zaczyna odgrywać dla konsumentów coraz większe znaczenie. Dzięki akcji specjalnej w aplikacji „Listonic” mamy szansę dotrzeć do nich z informacją o nowym produkcie w sposób kontekstowy oraz w miejscu, w którym faktycznie dokonują decyzji o zakupie – powiedziała Maja Medowska, brand manager Durex.

Kampania potrwa do 14 lutego. W jej ramach prowadzone są działania w „Listonic” z wykorzystaniem reklamy wizerunkowej oraz kontekstowo, podczas planowania i robienia zakupów. Reklamy dodają się kontekstowo do wpisów na listach zakupów konsumentów, np. reklama “Na deser nie tylko w kuchni” wyświetli się po dodaniu do listy “bitej śmietany”, a tekst “Liczy się wspólna rozkosz” doda się do listy zakupów przy “truskawkach”. Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę z informacją o produkcie, z której jednym kliknięciem może dodać Durex – Performax Intense do listy zakupów.

Za pomysł oraz jego realizację odpowiedzialna jest agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) we współpracy z działem sprzedaży odpowiedzialnym za aplikację „Listonic”.

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X