"Dwukierunkowa komunikacja SMS" czyli o najnowszych trendach w marketingu SMS

Łukasz Kłosowski

15-05-2014
"Dwukierunkowa komunikacja SMS" czyli o najnowszych trendach w marketingu SMS

Dzisiaj premiera e-booka “Dwukierunkowa komunikacja SMS” wydanego przez SMSAPI. GoMobi.pl jest patronem medialnym tej publikacji.

Ze wstępu:

Mówiąc o korzyściach wynikających z przeprowadzenia prawidłowej kampanii SMS większość marketerów wymienia: bezpośrednie dotarcie ze spersonalizowanym przekazem do grupy docelowej, wysoki odzew ze strony klientów (responsywność na poziomie 20-40 proc.) oraz możliwość rozliczenia kampanii „co do złotówki”. Jako największe wyzwanie podawane jest natomiast zebranie własnej bazy danych.

To wszystko prawda, jednak wymienione aspekty dotyczą zaledwie jednego typu działań realizowanych za pomocą krótkich wiadomości tekstowych – hurtowych wysyłek komunikatów marketingowych. Nie jest to jednak jedyna forma budowania relacji z klientami, którą umożliwiają SMS-y. Ogromny potencjał posiada również, rzadziej do tej pory wykorzystywana, dwukierunkowa komunikacja SMS, która z założenia stawia konsumenta nie tylko w roli odbiorcy komunikatu, ale także angażuje go do podjęcia dialogu z marką. Interakcja z klientami w kampaniach reklamowych i wizerunkowych jest coraz bardziej pożądaną formą budowania relacji: pozwala bowiem na lepsze porozumiewanie się z coraz bardziej wymagającym konsumentem.

Z publikacji “Dwukierunkowa komunikacja SMS” dowiecie się: jak prowadzić mobilny dialog z klientem, jak korzystać z numerów Short Code, jak planować i realizować kampanie marketingu SMS oraz jak zdobywać wartościowe bazy kontaktów?

E-book można pobrać z tej strony.

 

Komentarze:

Comments

comments