IKO w Inteligo

Łukasz Kłosowski

28-10-2013
IKO w Inteligo

Do grona osób, które mogą płacić i wypłacać telefonem, dołączyli posiadacze Inteligo, które jest internetowym kontem bankowym prowadzonym przez PKO BP.

Aplikacja IKO dostępna w Inteligo wygląda i działa tak samo jak ta, z której posiadacze rachunku w PKO BP korzystają od marca.

PKO Bank Polski i Inteligo udostępniły także aplikację IKO klientom firmowym prowadzącym działalność gospodarczą lub wykonującym wolny zawód. Dzięki temu mogą oni powiązać IKO ze swoim rachunkiem firmowym i np. przyjmować płatności od klientów za pomocą przelewów na numer telefonu w IKO.

Osoby te mogą dodatkowo za pośrednictwem strony internetowej Banku wygenerować baner informujący o przyjmowaniu przelewów P2P ze swoim numerem telefonu i umieścić go na stronie internetowej swojej firmy.

 

Komentarze:

Comments

comments