ING rozpoczął promocję aplikacji "ING BusinessMobile"
12 lutego ING Bank Śląski rozpoczął kampanię marketingową promującą “ING BusinessMobile”, aplikację bankowości mobilnej dla firm. Zaplanowano ją w prasie i internecie.
Kampania obejmuje zasięgiem prasę (dzienniki ogólnopolskie), internet (kampania na portalach internetowych biznesowych o największym zasięgu, w tym na stronach mobilnych). Na potrzeby kampanii przygotowano też specjalną stronę internetową www.ingbusinessmobile.pl. Strona została stworzona zgodnie z obowiązującym trendem Responsive Web Design.
“ING BusinessMobile” oferuje kluczową z punktu widzenia klienta korporacyjnego możliwość podpisywania i wysyłania zleceń. Więcej na jej temat w tej informacji. Aplikacja wspiera urządzenia z systemem iOS oraz Android i jest dostępna w App Store oraz Google Play.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Brain, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PanMediaWestern.
Komentarze:
Comments