Interaktywny blok reklamowy po raz pierwszy w Multikinie

Łukasz Kłosowski

21-01-2016
Interaktywny blok reklamowy po raz pierwszy w Multikinie

Broker Multikino Media oraz Orange pod koniec 2015 roku w warszawskim kinie Multikino Złote Tarasy zaprezentowali, po raz pierwszy w Polsce, interaktywny blok reklamowy. 

22 grudnia br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy podczas Wielkiego Finału Quizu wiedzy o Star Wars odbyła się premiera interaktywnego bloku reklamowego. Jego partnerem jest Orange. Uczestnicy zabawy za pomocą ściągniętej aplikacji odpowiadali w czasie rzeczywistym na pojawiające się na ekranie pytania. Na trzech najlepszych graczy czekały nagrody od Orange i Sony. W sumie w pionierskiej akcji wzięło udział 180 osób przebywających na sali kinowej.

– Możliwości wykorzystania interaktywnego bloku reklamowego jest bardzo dużo. Od quizów wiedzy zaczynając a kończąc nawet na prostych grach zręcznościowych. Tego typu narzędzia marketingowe wykorzystywane są już w Stanach Zjednoczonych i w krajach Europy Zachodniej – mówi Mariusz Spisz, prezes zarządu Multikino Media.

Multikino Media planuje wprowadzenie interaktywnego bloku reklamowego do oferty w 2016 roku.

Z dodatkowych ofert reklamowych zahaczających o kanał mobilny broker Multikina posiada w ofercie także aplikację mobilną Multiworld. Pozwala ona na rozszerzanie znakowanych formatów reklamowych w kinach oraz uzyskanie dodatkowych informacji o produkcie. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Komentarze:

Comments

comments